41845
netweters
|
18359
gesprekken
|
19841
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gelukt! Bedankt!
Hier is het nog steeds niet opgelost. Kijk het dagelijks na. Modem en tv box al verschillende keren opnieuw opgestart zonder resultaat
Hier ook opgelost door zenderlijst te verwijderen en terug aan te maken. Gisteren gedaan en zenders stonden deze morgen nog okay, hopelijk blijft dit nu zo 😉
Ik heb dan ook maar zelf mijn tv-posten terug op de gewenste volgorde gezet
Ze blijven gelukkig in volgorde staan!
Bij ons werkt het nog steeds niet. @Suzy stuur ik ook naar Moderator?
@Suzy schreef:
@Wim_T @Mikovski93 Kunnen jullie volgende stappen eens volgen:
- Wis de huidige lijst met favoriete zenders op je profiel
- De TV-box zal dan uit zichzelf vragen om 3 nieuwe zenders te selecteren.
- Voeg nieuwe zenders toe aan de lijst
- Vergeet niet te bevestigen
Laten jullie erna weten of de volgorde wel in orde blijft of terug ontregeld wordt weergegeven?
@Caro1987 Als je nu nog altijd hinder ondervindt, dan moet je bovenstaande stappen volgen. Want dan gaat het helaas niet meer uit zichzelf goed komen, vermoedelijk heb je (tijdens het probleem) zenders gewijzigd of toegevoegd.
@Suzy ik heb niets gedaan tijdens het proces en gewacht zoals hier meermaals werd gesuggereerd.
Als ik het dus goed begrijp moet ik nadat ik 3 zenders heb ingesteld, nadien de hele lijst opnieuw instellen?
Bij ons was de zenderslijst ook ontregeld. Via instellingen - Profielen - Favoriete zenders - Beheer je favoriete zenders, de zenders terug gesorteerd en is nu terug in orde!