24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, ook reeds geprobeerd, probleem blijft !
Telenet kan je zelfs niet bereiken ! Niet per telefoon, via Messenger ….. ze antwoorden gewoon niet
@Martine379
Het zijn lange wachttijden aan de telefoon, maar als je even doorbijt krijg je wel iemand aan de lijn hoor.
Als het probleem zich na 3 dagen inderdaad nog niet heeft opgelost zou ik toch eens proberen om te bellen, want dan kunnen ze jouw specifieke toestel vanop afstand checken en resetten. Je accountinstellingen zitten inderdaad in de cloud, dus die gaan niet verloren door de reset.
Ik heb eergisteren gebeld omdat we de dag na de ontregelde zendervolgorde enkel nog geluid hadden en geen beeld.
Na alle stappen die op de website worden voorgesteld en nog even tussen de meldingen door netweters te zoeken kon ik het zelf niet oplossen en heb ik toch gebeld.
OK, ik heb wel een half uur aan de wachtmuziek gehangen maar heb wel iemand aan de lijn gekregen die me zo goed als mogelijk heeft verder geholpen.
Dat gesprek is uiteindelijk over een ander onderwerp dan dit (want bij ons was de zendervolgorde de dag nadien wel automatisch terug zoals wij ze hadden ingesteld). Het probleem met het beeld was een losstaand probleem waarvoor een afspraak met een technieker werd ingepland tijdens het telefoongesprek.
Uiteindelijk hebben we zelf nog uitgedokterd dat het uiteindelijk aan de tv zelf ligt en de technieker van Telenet daar toch niets aan kan veranderen, dus heb ik die afspraak online terug geannuleerd. (En een nieuwe tv is in aantocht :-P)
Bellen is tijdverspilling.
Zorg dat je TV-box correct is aangesloten: https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Installatie%20EOS.pdf
Zet daarna de fabrieksinstellingen terug: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-decoder-of-kaar...
We hebben opgemerkt in deze thread dat er nog enkelen lieten weten dat het probleem nog niet is opgelost bij hen.
@Guy1717 @André9 @Gatekeeper @MarioBoris @StefDierickx @Patatje123 @Martine379 @Garnizoen27
Kunnen jullie een privébericht sturen naar @Moderator (via dit profiel) met volgende informatie:
We kunnen al deze informatie dan doorgeven aan de interne collega's zodat ze dit verder kunnen onderzoeken.
Bij mij is alles in orde nu Suzy, bedankt .
Hier nog steeds niet opgelost, zenders op alle profielen nog steeds random door elkaar. Reeds een bericht naar @Moderator verzonden.
@Mikovski93, dankjewel we hebben je gegevens goed ontvangen. Geven het door!
Bij ons ook terug in orde.
dank voor de opvolging
Ondertussen hebben we op basis van jullie login gegevens op de Netweters al wat klantgegevens verzameld. Onze collega's hebben het verder nagekeken en zij hebben opgemerkt dat de zenders bij de meesten gewoon in orde staan, controleer zeker of je op het juiste profiel bent vooraleer je het nakijkt.
@Mikovski93 Bij jou lijkt er toch nog iets anders aan de hand te zijn. Dit wordt wel verder onderzocht. Het profiel met de naam 'Mike' heeft wel geen lijst met favoriete zenders. Hier zal je de standaard volgorde dus zien staan.
Beste, onze tv zenders worden steeds verplaatst !
mijn klantnummer is : 2XXXXXX6
op het profiel ALGEMEEN
BEVAT ALLE ZENDERS DIE STEEDS VERPLAATST WORDEN, zelfs nadat we ze terug verplaatsen.
@Martine379 schreef:
Beste, onze tv zenders worden steeds verplaatst !
@Martine379 Bedankt om dit te melden. We hebben het voor jou doorgegeven.
In de toekomst mag je wel jouw klantgegevens doorsturen via een privébericht naar de @Moderator. Ik heb jouw klantnummer nu deels verborgen, omdat dit openbaar delen niet veilig is.
Alles net doorgegeven. Hopelijk snel een oplossing.
Hopelijk snel een oplossing.
@Wim_T @Mikovski93 Kunnen jullie volgende stappen eens volgen:
Laten jullie erna weten of de volgorde wel in orde blijft of terug ontregeld wordt weergegeven?