@Martine379 Het zijn lange wachttijden aan de telefoon, maar als je even doorbijt krijg je wel iemand aan de lijn hoor. Als het probleem zich na 3 dagen inderdaad nog niet heeft opgelost zou ik toch eens proberen om te bellen, want dan kunnen ze jouw specifieke toestel vanop afstand checken en resetten. Je accountinstellingen zitten inderdaad in de cloud, dus die gaan niet verloren door de reset. Ik heb eergisteren gebeld omdat we de dag na de ontregelde zendervolgorde enkel nog geluid hadden en geen beeld. Na alle stappen die op de website worden voorgesteld en nog even tussen de meldingen door netweters te zoeken kon ik het zelf niet oplossen en heb ik toch gebeld. OK, ik heb wel een half uur aan de wachtmuziek gehangen maar heb wel iemand aan de lijn gekregen die me zo goed als mogelijk heeft verder geholpen. Dat gesprek is uiteindelijk over een ander onderwerp dan dit (want bij ons was de zendervolgorde de dag nadien wel automatisch terug zoals wij ze hadden ingesteld). Het probleem met het beeld was een losstaand probleem waarvoor een afspraak met een technieker werd ingepland tijdens het telefoongesprek. Uiteindelijk hebben we zelf nog uitgedokterd dat het uiteindelijk aan de tv zelf ligt en de technieker van Telenet daar toch niets aan kan veranderen, dus heb ik die afspraak online terug geannuleerd. (En een nieuwe tv is in aantocht :-P)
... Meer weergeven