Beantwoorden
MarcL
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.

Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.

Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.

Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?

Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen. 

159 reacties
William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 94
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hallo @Santa , inderdaad, voor jou en mij en mede-netweters is dat helemaal geen probleem, hoogstens wat vervelend.
Maar ik heb in het verleden bij heel wat oudere mensen een favorietenlijst gemaakt (die mensen wensen maar toegang tot een paar zenders..., het is zo al moeilijk genoeg).


Gelukkig is het probleem alleen maar met de tv-box (als ik het goed begrepen heb), anders kon ik vanavond heel wat telefoontjes verwachten... (ik doe dat uiteraard niet uit winstbejag, alhoewel me hier en daar wel een pintje uitgegoten werd, wat ik moeilijk kon weigeren).

Hun favoriete "Thuis" missen is erg voor die mensen.

William

lesley002
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hier idem en kan deze ook niet terug plaatsen 

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Wat ik ook opgemerkt heb is dat als je een eigen lijst hebt gemaakt dat al de zenders er nog in zitten.
Ik heb een lijst van 41 zenders. Die zitten er allemaal nog in. Alleen een beetje door elkaar gesmeten.
Is je lijstje kort dan valt het zeker nog reuze mee.

En ja, de ouderen zullen hier meer last van hebben.
Maar ik denk dat er belangrijker dingen zijn in het leven dan een zenderlijst....

0 Likes
Buckchri
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hier net hetzelfde probleem. Alles opnieuw ingesteld deze vm. Net gecheckt op de tablet en alles ligt opnieuw overhoop. Nieuw profiel aangemaakt, volgorde opnieuw instellen, maar zenderlijst wordt niet bewaard. 

0 Likes
Ceuppie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hier ook het probleem met de zenderschikking maar nu we weer thuis zijn na het werk blijft ook het beeldscherm donkerder. Ondertitels komen er nog net door. Zowel bij reguliere uitzendingen als bij streamen. Dat donkere scherm was vanmorgen nog niet. Dan was het enkel de zenders die door elkaar waren gegooid. 

0 Likes
Ceuppie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Klopt. Terug normaal beeldcontrast met witte ondertitels ipv grijze bv 😅20230418_171624.jpg

0 Likes
Hondaboy_76
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hier ook, ze terug juist zetten helpt niet. Factuur ook gereset 🤣 nr het originele tarief? 

Felder
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hier ook. Er is zelfs vanmiddag om 15.30u een technieker van telenet langsgeweest om dit te bekijken. Die wist blijkbaar ook van niets. Hij heeft zelfs de tv box verwisseld met een nieuwe.

Inovation
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Hoe is het toch mogelijk de Telenet van weleer is toch wel heel ver te zoeken ik heb naar aanleiding van de verhogingen van verleden jaar en in juni dit jaar mijn play more opgezegd want het is de laatste tijd wel wat geen bereikbare klantendienst en nu weer ontregelde zendernummering die nu al uren bezig is en maar niet van de baan lijkt te geraken terwijl men er zoveel voor moet betalen niet normaal 

 

 

William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 94
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Dat is inderaad iets dat ik niet goed begrijp, een bericht op de hoofdpagina zou al veel helpen denk ik.
Nu gaan er honderden (duizenden?) mensen bellen naar de helpdesk die daarmee nog meer overbelast wordt...

Misschien kunnen onze admins dat voorstellen? ( @Suzy ?)

 

 

Jelleuuh
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Ik heb het ook gemerkt. Gezien het herschikken niet helpt dan maar even wachten. Och ja, er zijn ergere dingen zeker. Deze fout/bug stoort me niet zo. We zijn allemaal mensen en het komt wel weer goed 😁

YvesL
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

ik heb het simpel opgelost .. een voorlopig kleine favorietenlijst gemaakt van 10-15 zenders..  die worden ook door elkaar gehusseld achteraf, maar dan zijn het er maar 15 max in dit geval en kan je makkelijker daarin je weg terugvinden.  Laat ons duimen voor een positieve oplossing op korte termijn :).

KC12
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Dag van de Chocolade Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Ook bij mij zijn mijn favoriete zenders door elkaar gegooid, het aantal zenders in de lijst klopt wel nog.

0 Likes
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

Indien het zo simpel is graag uw oplossing? 🤔

0 Likes
Ex-Netweter
 

Favoriete zenderlijst TV Box plots ontregeld?

UTP-kabel uittrekken en opnieuw sorteren?
Blijven de zenders dan in de goede volgorde staan?

0 Likes