Hi BillyX, Bedankt voor je antwoord. -Aangezien je gewoon een toestel hebt gewisseld kan je eens proberen om de TV en ook je soundbar eventjes spanningsloos te zetten. Jup, alles al 2 minuten volledig spanningsloos gezet, helpt niets. -Ben je zeker dat je soundbar is aangesloten op de HDMI ARC aansluiting? Als ik me niet vergis is enkel HDMI 1 bij dit type Philips voorzien van ARC. Dus daar moet je soundbar op aangesloten zijn. Elke andere HDMI aansluiting zal niet werken. Ja, er staat maar op 1 poort achteraan ook duidelijk ARC. En ik krijg dan ook effectief geluid uit de soundbar als ik naar Netflix, Chromecast of Nintendo Switch kijk. Ook als ik de soundbar afkoppel, krijg ik overal geluid via de tv-speakers, behalve bij het beeld van de digicorder. -In principe is de beste situatie dat je het geluid op bypass zet. (Instellingen > Alle Instellingen > Geluid > Geavanceerd > Indeling) Op die manier geeft je Philips TV het geluid gewoon door zonder bewerking. Je JBL soundbar zal hiermee dan aan de slag gaan. Enkel wanneer je audio wenst af te spelen waar je soundbar geen raad mee weet kan je deze aanpassen. Zowel Bypass, Stereo en multichannel geprobeerd. Situatie blijft hetzelfde. Op alles geluid (op HDMI en HDMI 2 poort), behalve de digicorder (op beide poorten en met de kabels van de devices die wel geluid geven getest). -Ben je echt zeker dat alle HDMI kabels goed insteken? Trek ze desnoods van je soundbar eens uit en terug in wanneer je video content aan het afspelen bent. Lijkt me van wel, gezien er geluid uit de soundbar komt van andere HDMI-devices en ik al geprobeerd heb een kabel die werkt bij bvb Nintendo Switch gewoon uit de switch te trekken en in de Digicorder te steken. Dan is enkel de digicorder zelf een variabele in een anders werkende setup. En als ik diezelfde kabel en digicorder aan een oude LG tv hang, is er wel geluid, dus een slecht contact van de HDMI-poort van de digicorder, lijkt het me ook niet. Ik snap er werkelijk niets van.
... Meer weergeven