Beantwoorden
ferre10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

ik wilde een nieuw mailadres en mailbox voor mijn echtgenote maken.bij mijn telenet - mailbox heb ik gekozen voor nieuw adres en ingevuld.na enkele dagen wil ik dit afmaken maar ik geraak niet meer op de pagina "telent mailboxen".

hoe los ik dit op ?

grtz

ferre

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: nieuwe mailadres

0 Likes
24 reacties
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Beste, ik heb gewoon even met de telenet helpdesk contact opgenomen en deze hebben me dan belooft dat ze het binnen 4 dagen gingen rechtzetten. 

Welnu, telenet heeft me dezelfde dag nog gecontacteerd terug en er is geweten dat er een probleem is waar men volop aan werkt. De helpdesk persoon heeft dan manueel voor mij die extra mailbox opgezet, ik moest dan enkel doorgeven welk mail alias ik wenste voor de betreffende persoon/mailbox. Dit werd onmiddelijk geregeld via telefonisch contact en alzo was alles direct in orde. Mischien moet je dan toch ook maar is met de helpdesk contact opnemen hiervoor.

Ik werd erg snel en vriendelijk geholpen in betreffende zaak.

 

0 Likes
StefEllebst
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Ik heb al 6 keer contact gehad met hen ondertussen. Het gaat hier niet over een simpele alias, maar over een volledig nieuwe extra mailbox met eigen e-mailadres. Dat lijkt al maanden niet te werken en ze kunnen (willen/kennen?) het zelf ook niet blijkbaar.

0 Likes
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

ja klopt , het gaat niet over een alias, maar een ganse mailbox, die hebben ze voor me manueel aangemaakt,  ik was er al in geslaagd wel van een extra gebruiker aan te maken, maar die mailbox ging dus niet, en die hebben ze dus manueel aangemaakt in 2 minuten via de telefonische helplijn van telenet.  Ik heb gewoon dat probleem gemeld, men ging mij binnen vier dagen terugbellen , Maar hebben het gelijk dezelfde dag nog in orde gebracht.

Ik moest dan gewoon opgeven welk mail alias dat moest worden en het werd direct aangemaakt door de helpdesk persoon.

Ik kan best begrijpen dat telenet dit zo met opzet doet, anders is de kans groot dat iedereen zomaar wat boxen gaat aanmaken voor de lol mischien. Het zou voor technisch aangelegde mensen geen probleem zijn om zelf een aan te maken maar er zijn er ook veel die er geen snars van zouden snappen, en dan komt die helpdesk wel goed uit natuurlijk. Gewoon contacteren en het probleem uitleggen , en dan gaan ze je vast helpen zoals ze mij geholpen hebben.

0 Likes
eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Ik heb net een nieuwe mailbox aangemaakt maar ik kan hier niet verder niks in instellen.

Bij de dropdown menu's E-mail adressen en opties opent er niks.

Iemand een idee hoe dit komt?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@eds242 

Heb je ook iets meer informatie waar en hoe je iets probeert aan te passen en waar je de dropdown menu's ziet ? Zet er eventueel een screenshot bij want een beeld zegt meer dan enkel tekst , en geen persoonlijke info erin anders wordt je afbeelding niet goedgekeurd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

eds242_0-1641041386477.png

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@eds242 

Dus ook een probleem met het aanmaken van een email adres via 'mijn Telenet'. Ik verplaats je topic dan ook naar hier omdat dit topic over hetzelfde gaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Dus als ik het goed begrijp is de enige oplossing contact opnemen met Telenet?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@eds242 

Blijkbaar voorlopig wel en het blijkt dan dat ze via die weg je een email adres aan maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Ok, bedankt.

Ik zal ze bellen. Ben benieuwd.

0 Likes