@Ex-Netweter, ik heb een TV van Samsung. Op mijn afstandsbediening geen knopje "audio" te vinden. Als ik iets aan mijn geluidsinstellingen wil veranderen, moet ik dat via de knop "settings" doen. Daar staat echter niet tussen hoe ik Dolby aan of uit moet schakelen. Maar nogmaals, ik ga nergens aan zitten knoeien omdat het probleem niet aan mij ligt, noch aan mijn TV, noch aan mijn afstandsbediening, noch aan mijn instellingen. Ik heb enkele dagen ook het volgende geplaatst op de Facebookpagina van Telenet : "Wanneer gaat het geluidsprobleem op Play More Black eindelijk opgelost geraken, Telenet? Al meer dan drie weken geen klank meer... Werd door verschillende klanten (zowel met als zonder decoder) al aangekaart op het forum van de Netweters, maar blijft tot nu toe zonder gevolg... Er werd gezegd dat dit intern zou nagevraagd worden bij de collega's. Zonder resultaat blijkbaar, want nog steeds geen klank... De oplossingen die er werden gegeven werken niet (ik heb een smart-tv, geen decoder). Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar eerder was dit probleem telkens opgelost na een paar dagen zonder dat wij er als klanten iets moesten voor doen." Hun antwoord : "Ik kan begrijpen dat je dit opgelost wil zien, Marjan. Onze collega's zijn hier momenteel nog mee bezig. Alvast bedankt voor het geduld!" Intussen zijn we wéér 3 dagen later... 🙄🙄🙄 Ik ben tot nu toe altijd een tevreden klant geweest van Telenet en ik ben niet het type dat bij het minste gaat klagen of kritiek spuien, maar nu loopt het toch stilaan de spuigaten uit. Ook weinig respectvol naar jullie klanten toe dat hierover niet verder wordt gecommuniceerd op het forum. @Suzy, zou het AUB mogelijk zijn om een stand van zaken te geven?
... Meer weergeven