@Master-Magic schreef: @janne_man De eerste tv box in huis kost evenveel huur als de digicorder, daar ben je al fout, het is vanaf de 2de tv box in huis dat je hetzelfde betaald als de digibox, maar weet wel dat je dan geen extra cloud opname hebt, je hebt 200 uur cloud opname per adres voor elke tv box dat je in huis hebt, het voordeel daarin is dat je in huis meerdere digicorders hebt je dus ook meer kan opnemen dan die klant met meerdere tv boxen, dus wie is er in het nadeel he 😉 Ik heb nooit beweert dat de huur van de eerste Digicorder verschillend is van de huur van de eerste TB-Box. Er staat wel degelijk twee keer nde (te lezen als en de), dat sluit de box in het eerste uit. Met de uitleg van @Ex-Netweter is het niet duidelijk dat wat het volume van de pseudo opname in de cloud is bij meer dan één Digicorder. Op dit punt kan men beweren dat de TV-Box in het nadeel is. Maar dit is geen echt nadeel want de TV-Box gebruiker betaald voor elke volgende TV-Box slechts de helft van de volle pot en de huurder van een tweed Digicorder betaald hiervoor wel de volle pot. Dat staat er. Ik geef toe dat die zin iets beter kon door een ontbrekend woord in het laatste zindsdeel: net hetzelfde tarief ald de Digibox. @Ex-Netweter Als de software van de Digicorder zou moeten aangepast worden betekend dat het ontwikkelteam knoeiers in het kwadraad zijn (in het beste geval administratieve beslissers die ergens een KPI hebben en dat misbruiken ten eigen profijt). De inspanning om voor elke opname dezelfde info door te sturen is veel eenvoudiger dan een lijst aflopen of die zender al dan niet doorgestuurd moet worden. Het is aan de ontvanger om te beslissen dat die opname zin heeft of niet. Je zit immers met een dynamisch systeem. Niemand weet wat er morgen bij komt of afvalt. Er bestaan geen zekerheden. Dat is het grote zwakke punt van veel systemen. Vandaag is het zo, het eal altijd zo zijn. Noppes. Discriminatie is niet een kwestie van beloftes. Discriminatie is het anders behandelen van klant A dan klant B waarbij het belang en de kost van de leverancier een element is in die beoordeling. Voor alles wat de Digicorder klant opneemt en waarvan Telenet de weergave geeft van uit de cloud kan Telenet geen enkel ander argument halen dan dat ze dit verschil doen om de Digicorde met zachte dwang naar de TV-Box te sturen of plat uitgedrukt dat ze de Digicorde wegpesten zonder dat die het weet.
... Meer weergeven