BrechtCloetens
Freshman Beetjesweter
BrechtCloetens
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
18-03-2023
17:30
|
Lid sinds: 09-03-2023
Datum laatste bezoek: 18-03-2023 17:30
Ranking
Freshman Beetjesweter
10-03-2023
06:42
1
Bedankt @janne_man 🙂 Gelukkig weet ik dit als web developer wel 😉 Maar zoals @DeLLiAnO aangeeft is een hard refresh meestal wel een betere oplossing. Je kan lokaal je dns ook refreshen door ipconfig /flushdns in de terminal te runnen, maar als Telenet nog steeds de oude DNS doorgeeft helpt dat natuurlijk ook niet 🙂 Voorlopig geeft surfen naar https://mandrillapp.com via Telenet DNS nog steeds een connection refused of een redirect naar http://networkmsg.telenet.be/blocked/phishing/? Het probleem, dat volgens hun mail gisteren verholpen zou zijn, is vandaag dus nog steeds.
... Meer weergeven
09-03-2023
15:49
1
Met ons bedrijf hebben we hetzelfde probleem ondervonden. Klanten en eindklanten ontvingen hun mails correct, maar de mandrillapp.com links konden door Telenet klanten niet geopend worden doordat dit domein bij Telenet geklokkeerd werd. Sommige van onze klanten ontvingen eveneens een stoppage: We hebben via abuse@telenetgroup.be en via het eerder aangehaalde webformulier het probleem aan Telenet voorgelegd. Nadien had ik ook telefonisch contact met de Telenet business support om het probleem toe te lichten waarna we doorverwezen werden naar de Tech dienst: tbtech@telenetgroup.be Intussen hebben we via de abuse dienst wel reeds antwoord ontvangen dat mandrillapp.com inderdaad geblokkeerd was maar dat dit opgelost werd: Zelf merk ik de oplossing nog niet en lijkt mandrillapp.com nog steeds geblokkeerd te zijn. Wellicht lost het zichzelf wel op eens de DNS wijzigingen overal doorkomen.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 10-03-2023 06:42 | |
1 | 09-03-2023 15:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2455 | 09-03-2023 15:49 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig