Hier gelijkaardig probleem: mijn maandag in een winkel opgehaalde pod krijg ik niet aan de praat. Deze ochtend is activatie eindelijk eens gelukt, maar na een half uur ging het ding al offline en ik krijg het niet meer online. Telenet hulp via whatsapp vroeg me deze voormiddag me de pod opnieuw te "connecteren" met een link naar hun algemene pagina over wifi 360. Daarop staat meer reclame dan nuttige info, en met wat doorklikken vind ik er enkel info over "installatie" en "activatie", niks over "connecteren". Uit mijn eigen ervaring van de laatste dagen en dit forum maak ik op dat hun medewerkers nauwelijks op de hoogte zijn van wat er precies speelt, en al helemaal niet weten hoe duidelijk te communiceren met hun klanten. Hun app lijkt ook niet te weten hoe of wat. In het netwerkschema wordt aangegeven dat de pod offline is. Als ik doorklik wordt op de "Mijn wifi-pods" pagina aangegeven dat de modem online is maar de pod "niet verbonden". Als ik daar dan op doorklik staat er weer "online". Man man wat een zootje. Heel frustrerend allemaal. Bjorn
... Meer weergeven