Dankjewel voor je oproep. De modem is meermaals heropgestart, vervangen en de nieuwe modem ook meermaals heropgestart, coax kabel los gemaakt en terug goed vast gedraaid met sleutel. Probleem doet zich voor op 2 pc's die beide rechtstreeks met kabel verbonden zijn met Telenet modem. De Winmtr logs van mijn vrouw haar pc laten ook packet loss zien nadat ons signaal ons huis verlaten heeft en op het Telenet netwerk zit. Het gebeurde een week geleden met grotere intervals dat we lag hadden en soms alles signaal verloren. Nu kunnen we geen online game van 5 minuten spelen zonder lagspikes en zelfs volledig verbroken verbinding. Momenteel werkt het dus een paar minuten, dan dropped de connectie of de packet loss event van 15 seconden en dan werkt alles weer paar minuten normaal. Morgen komt er een technieker van Telenet kijken, hopelijk komt er snel een oplossing want dit is momenteel onbruikbaar. Mijn vrouw werkt ook deels van thuis uit en moet soms hotspot via gsm gebruiken om de verbinding voor haar laptop stabiel te houden.
... Meer weergeven