Te gek voor woorden...heb de beslissing gemaakt om met mijn volledig pakket (internet,tv en 2 gsm's) over te schakelen van proximis naar telenet daar wij beiden een smartwatch met e-sim hebben en ervan gebruik willen maken. aanvraag gedaan...dinsdag 16 mei technieker langsgeweest om de installatie te doen... alles van proximus losgekoppelt, telenet modem en 1 digibox geinstalleerd...dan kijken in de computer...oei probleem... ik heb 3 digiboxen aangevraagd daar ik 3 tv's heb en in het systeem staan 1 digibox en 2 digicorders...is niet compatibel met elkaar, dus zullen we even oplossen... via zijn laptop de 2 digicorders verwijderd uit het systeem en 2 digiboxen toegevoegd... kan wel enkele uren duren voor alles geactiveerd is en de 3 systemen werken...en weg is de technieker... nu zijn we zaterdag 20 mei...ettelijke telefoontjes later en nog steeds geen tv... enkel internet werkt...geen tv, geen gsm's want deze kunnen maar geactiveerd worden als het abbonnement in orde is... op mijn telent is er niets te zien...geen producten die zijn aangemeld, geen modem, niks... wat een erbarmelijke start aan een samenwerking waar ik indien ik de e-sim niet zo hard nodig had, al had gezegd dat ze alles mochten terugnemen... 1 ding weet ik zeker, er gaat geen euro van mijn rekening tot alles werkt zoals het moet...
... Meer weergeven