Jesax
Freshman Beetjesweter
Jesax
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-11-2023
23:40
|
Lid sinds: 11-05-2023
Datum laatste bezoek: 27-11-2023 23:40
Ranking
Freshman Beetjesweter
23-06-2023
16:56
even een update... Ben nu klant sedert 6 weken en heb nog steeds maar op 1 van mijn 3 digiboxen beeld, alhoewel ik op de factuur die ik gekregen heb er wel voor moet betalen. Alsook heb ik nog steeds geen beheerdersprofiel waardoor ik mijn 2 e-sims voor mijn smartwatches niet kan activeren, wat voor mij de voornaamste reden was om over te schakelen van proximus. Het geduld geraakt stilaan op, indien dit niet vlug opgelost geraakt, zal ik genoodzaakt zijn om alle diensten terug stop te zetten en terug te keren naar proximus. Telkens men belt wordt men afgewimpeld met excuses dat het naar achterliggende diensten moet verwezen worden, waarna er weer gedurende weken niets gebeurd. Ik vind dit echt geen manier van werken en getuigt van een onrespectvolle behandeling van de klant.
... Meer weergeven
29-05-2023
22:42
ok, bedankt, zal morgen eens dit nummer proberen...we zijn intussen 2 weken aangesloten en dit is wat werkt...1 van de 3 digiboxen werkt...de andere 2 enkel vrt,canvas,ketnet...1 gsm is geactiveerd maar de e-sim geeft een foutmelding bij installatie op mijn smartwatch...mijn vrouw haar nummer geraakt niet geactiveerd (wat betekent dat ik momenteel zowel proximus als telenet abo heb op dit nr) internet werkt...maar geen "mijn telenet"...compleet niets te zien op mijn account...geen afrekening, geen producten op mijn naam, geen mogelijkheid om mijn moden te configureren (moet poorten openzetten om mijn beveiligingscameras te laten werken) geen telenet tv op mijn smartphone...kan niet inloggen... kortom...nog lang niet in orde, en en iedere keer je belt krijg je na een half uur wachten dezelfde uitleg...we zijn er mee bezig en het komt in orde...
... Meer weergeven
20-05-2023
12:43
Te gek voor woorden...heb de beslissing gemaakt om met mijn volledig pakket (internet,tv en 2 gsm's) over te schakelen van proximis naar telenet daar wij beiden een smartwatch met e-sim hebben en ervan gebruik willen maken. aanvraag gedaan...dinsdag 16 mei technieker langsgeweest om de installatie te doen... alles van proximus losgekoppelt, telenet modem en 1 digibox geinstalleerd...dan kijken in de computer...oei probleem... ik heb 3 digiboxen aangevraagd daar ik 3 tv's heb en in het systeem staan 1 digibox en 2 digicorders...is niet compatibel met elkaar, dus zullen we even oplossen... via zijn laptop de 2 digicorders verwijderd uit het systeem en 2 digiboxen toegevoegd... kan wel enkele uren duren voor alles geactiveerd is en de 3 systemen werken...en weg is de technieker... nu zijn we zaterdag 20 mei...ettelijke telefoontjes later en nog steeds geen tv... enkel internet werkt...geen tv, geen gsm's want deze kunnen maar geactiveerd worden als het abbonnement in orde is... op mijn telent is er niets te zien...geen producten die zijn aangemeld, geen modem, niks... wat een erbarmelijke start aan een samenwerking waar ik indien ik de e-sim niet zo hard nodig had, al had gezegd dat ze alles mochten terugnemen... 1 ding weet ik zeker, er gaat geen euro van mijn rekening tot alles werkt zoals het moet...
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
Berichten die Jesax geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig