@Ex-NetweterAangezien ik een Telenet-klant ben, maak ik regelmatig gebruik van dit forum om informatie op te zoeken, zelfs als het niet uitsluitend gerelateerd is aan Telenet. Hier zijn veel gebruikers actief die gezamenlijk over veel kennis beschikken en samen tot doeltreffende oplossingen komen. Vandaar... @WG94Ik heb ook opgemerkt dat de streams perfect werken op de TuneIn-website, de app, enzovoort. Het lijkt inderdaad alleen gerelateerd te zijn aan mijn Onkyo. Ik heb al een software-update uitgevoerd, maar ik kan geen directe oplossing vinden om de TuneIn-app op mijn Onkyo bij te werken. Waarschijnlijk verwijst het naar verkeerde streams of een verkeerde server, maar ik kan hier niet bij. Ondertussen heb ik ook al een supportticket ingediend bij TuneIn en Onkyo, maar dit soort kwesties vergt vaak geduld. Bedankt voor het bevestigen dat het op Denon wel werkt. Het lijkt dus waarschijnlijk een specifiek probleem met Onkyo te zijn.
... Meer weergeven