20/02 besteld 21/02 bericht van PostNL: we gaan je pakje leveren 22/02 we leveren morgen tussen 10en14 je pakje 23/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren . Nieuw bezorg moment 24/02 24/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren nieuw bezorg moment 26/02 26/02 bezorgtijd wordt berekend gebeld met klantenservice, die me bevestigen dat er iets mis is en een onderzoek starten. binnen de 48 u zou ik een mail krijgen met stand van zaken. vandaag 03/03 staat op de PostNL track and trace nog steeds dezelfde melding . en van telenet nog steeds geen info. gewoon even iPhone zoek bij PostNL googelen verteld mij genoeg. als telenet weet dat het al jaren (soms) misloopt kon hier al lang een oplossing voor bedacht zijn. bv onmiddellijk een ander toestel versturen, en nadien met de verzekering/PostNL een oplossing zoeken. Maar die liggen er natuurlijk niet wakker van dat een klant een maandje geduld moet hebben ipv de vermelde 2 tot 4 werkdagen.
... Meer weergeven