Beantwoorden
Bijnaexklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

 

in de toekomst vemeden kan worden ? @Suzy 

enkele jaren later is het nog steeds niet gelukt.
toestel betaald en al braaf 2 weken aan het wachten. Zonder enige info of communicatie van Telenet.
bij post nl zegt men dat telenet hen betaald dus ik geen klant ben bij PostNL.
moet ik nu nog 2 weken wachten ?
schandalig. Levering tussen 2 en 4 werkdagen zegt men dan.

IMG_9508.png

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: iPhone zoek bij post NL

10 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Dat is niet fijn. Maar het klopt dat bedrijven zoals PostNL geen cases starten op vraag van de ontvanger.

Uit je bericht is het niet duidelijk of je al dan niet een traceercode ontvangen hebt.

  • Indien niet, dan is het toestel nog niet verzonden en dus niet zoek. Hiervoor neem je contact op met Telenet, niet PostNL.
  • Indien het wel al verzonden is, neem je alsnog contact op met Telenet om te melden dat het toestel niet aangekomen is.

Hulp bij vragen over de levering van toestellen. 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Best dat je een e-mail stuurt met alle info datum bestelling en nog meer

dat je nog niets ontvangen hebt

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

De kans dat toestel verloren gaat kan gebeuren is ook  goedkoper  kan ook zijn dat het niet binnen is dat je nog even moet wachten

dit hoor je regelmatig hou de e-mail goed bij

Bijnaexklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

20/02 besteld

21/02 bericht van PostNL: we gaan je pakje leveren

22/02 we leveren morgen tussen 10en14 je pakje 

23/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren . Nieuw bezorg moment 24/02

24/02 sorry we hebben je pakje nog niet kunnen leveren nieuw bezorg moment 26/02

26/02 bezorgtijd wordt berekend 

gebeld met klantenservice, die me bevestigen dat er iets mis is en een onderzoek starten. 
binnen de 48 u zou ik een mail krijgen met stand van zaken. 
vandaag 

03/03 staat op de PostNL track and trace nog steeds dezelfde melding . 
en van telenet nog steeds geen info. 

gewoon even iPhone zoek bij PostNL googelen verteld mij genoeg. 
als telenet weet dat het al jaren (soms) misloopt kon hier al lang een oplossing voor bedacht zijn. 
bv onmiddellijk een ander toestel versturen, en nadien met de verzekering/PostNL een oplossing zoeken. Maar die liggen er natuurlijk niet wakker van dat een klant een maandje geduld moet hebben ipv de vermelde 2 tot 4 werkdagen. 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Ik denk dat er slecht nieuws is dat ze hem kwijt zijn of hij ligt in een post nl punt

https://www.postnl.be/locatiewijzer/

Je kan proberen soms dropen ze hem daar

 

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Je mag er zeker van zijn dat het bij alle koerierbedrijven al eens misloopt. Van de duizenden bestellingen die dagelijks goed aankomen, hoor je niets. Van de enkele waar het misloopt hoor je veel. Dat is zo bij quasi alle koerierbedrijven met hun neiging tot minimale kost en kantje boord spelen met de wet met (schijn)zelfstandigen. Het goed geleverde bestellingen heeft geen nieuwswaarde, het kleine percentage slecht geleverde heeft dan weer wel een hoge nieuwswaarde. De Europese regelgeving omgezet in de Belgische wetgeving geeft de klant genoeg waarborgen. Uiteraard is het heel vervelend als het juist uw bestelling is die misloopt. Je kan jezelf van veel ergernis besparen door op voorhand steeds alle voorwaarden eens te lezen, zodat je weet welke stappen je moet ondernemen als het eens misloopt.

Bijnaexklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

De te nemen stappen ken ik maar al te goed, echter neemt het niet de ergernis weg. 
als je iets besteld wil je het natuurlijk gisteren al ipv volgende maand. 
wel bedankt voor de bruikbare feedback 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Het is spijtig dat je post nl pakjes niet meteen kan veranderen naar een post nl punt

dan zal je deze zaken minder voor hebben

De bedrijven krijgen voorrang en dan komt de rest

Bij ons thuis hebben we een zeer goede chauffeur van post nl  de laatste tijd waren te weinig pakjes heeft hij tegen mij gezegd per pakje krijg je een bedrag

hij is nu 2 weken in verlof omdat het niet rendabel was om te rijden

In feb duurde het soms 2 a 3 dagen voor pakje geleverd werd dan zie je die zaken wordt elke dag uitgesteld elke dag opnieuw

Maar na een week zou het moeten toe komen

Nu doen collega's het soms op een zaterdag die springen dan in je ziet het dat ze zijn het nog niet gewoon zijn een soort flex job

Bij Bpost en dhl is het ook rustig je ziet het na een dag is het al geleverd (en een bijna lege bestelwagen ) natuurlijk dat zijn geen zelfstandige

Zelf de zaken die ik in china bestel op zondag zijn via Bpost geleverd op een donderdag zo vlug heb ik het nog nooit gehad

Zelf bol geeft een waarschuwing dat het langer kan duren

Bijnaexklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Beste @Bjarne. Mag er niet geweten worden dat de iPhone zoek is bij PostNL? 
omdat u even de tijd neemt om mijn titel aan te passen. Maar antwoorden lukt niet. 
hoelang het duurt ? 2 tot 4 dagen zoals vermeld op de telenet website. Wettelijk 30dagen. 
bij mij nu 2 weken zonder enig bericht van Telenet. 
prutsers 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?


@Bijnaexklant  schreef:

omdat u even de tijd neemt om mijn titel aan te passen. Maar antwoorden lukt niet. 


Ik snap je frustratie, maar wil je er even aan herinneren dat het moderator team hier is om te modereren; niet om persoonlijke ondersteuning te bieden. De Netweters is geen klantendienst.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bijnaexklant
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe lang duurt de levering van iPhone via Telenet?

Begrijp ik helemaal, snap wel niet dat iemand even mijn titel aanpast van iPhone verloren bij PostNL naar hoe lang duurt een levering?