Sinds kort verhuist, zonder DSL beschikbaarheid gebonden aan Telenet. (mijn probleem) Ik probeer mijn game server weer publiek beschikbaar te krijgen echter een port forward instellen.... onmogelijk... IPv4 port forward werkt gewoon niet. DMZ instelling lijkt ook gewoon niks te doen. Overigens gemaakt regels verwijderen werkt ook niet, de Mgmt GUI presenteert na een pagina refresh gewoon weer opnieuw dat wat verwijderd had moeten zijn. Whatsapp contact opgenomen, vriendelijk te woord gestaan, helaas zonder resultaat. Afspraak gemaakt om door een technisch iemand gebeld te worden, duidelijk meerdere keren mijn nummer doorgegeven, maar site opslaan van afspraak gegeven lukte niet helemaal lekker, uiteindelijk notitie gemaakt en ja; je wordt gebeld op dag 'x' ergens tussen 10:00 en 13:00. Tot 2 x toe vol spanning zitten wachten niets daar... Men belt mijn vriendin (ander mobiel nummer). Spreek dan ook nog verontwaardigd een voicemail in want oproep word niet beantwoord... Gek he? Als de klant vraagt een ander nummer te bellen. Zij is docent, stond voor de klas en weet helemaal niet waarover het gaat al had ze wel kunnen opnemen. Al met al word ik er een beetje verdrietig van... ja ik weet wel zeker dat er een probleem is, misschien ook wel meer 🙂
... Meer weergeven