Beantwoorden
Kenshee002
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerde instellingen onmogelijk op te slaan?

Hoi

Ik had graag een extra poort geopend op mijn modem maar slaag hier helaas niet in. Er staan al enkele lijnen bij mijn Portforwarding maar nu lukt het mij niet meer. Klantendienst bied ook geen oplossing, reeds 3x maal een poging ondernomen met weinig resultaat. Meestal is het antwoord dat dit buiten hun mogelijkheden ligt en begrijpen ze mij verkeerd, denken dat ik hulp nodig heb om een poort te openen. Dit lukt mij echter zonder de klantendienst prima ware het niet dat het scherm voor geavanceerde instellingen er anders uitziet dan normaal. In bijlage het originele scherm voor de instellingen en mijn huidige scherm. Hierop is te zijn dat het selectievak met "Actief/Niet-actief" onbeschikbaar is. Een nieuwe lijn kan toegevoegd worden maar er is geen enkele mogelijk om deze te bewaren.  Heb al op 2 verschillende computers / laptop's / webbrowsers/ OS geprobeerd zonder resultaat.

Indien er iemand een idee heeft om dit probleem op te lossen hoor ik het graag.

StandaardStandaardHuidigHuidig

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Geavanceerde instellingen onmogelijk te wijzigen?

123 reacties
Janvier123
Experienced Meerweter
Warming up? De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Als je echt controle wilt hebben over je LAN  kan je gewoon het hele boeltje overbruggen via Bridge Modus. Dan heb je wel een router nodig .... Van modem veranderen zou ik echt niet doen. Mocht deze toch kapot gaan draag jij niet in de kosten.

Phosmagnes
Freshman Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Inderdaad ik zie dat ze van de DMZ setting een toggle gemaakt hebben. Merci voor de heads-up. Alleen jammer dat de problemen al bijna 2 jaar duurden 😅

@Janvier123 Dacht dat dat niet mogelijk was met de F@ST3896LG-TN? (mijn fout, had m'n modem moeten vernoemen)

Phosmagnes
Freshman Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Kan mijn vorig bericht niet meer bewerken, maar nu werken mijn port-forward rules niet meer 😂 Desondanks dat ik niets anders heb veranderd op mijn telenet (alles staat terug gelijk met toen de poorten effectief openstonden) en het nog steeds het juiste interne adres is, ook niets veranderd aan firewall. Oh well.

Heb al

- Modem herstart

- Regels weggedaan en opnieuw gemaakt op mijn telenet en firewall

- Firewall volledig uitgezet

Niet in die specifieke volgorde uiteraard.

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Phosmagnes  schreef:

@Janvier123 Dacht dat dat niet mogelijk was met de F@ST3896LG-TN? (mijn fout, had m'n modem moeten vernoemen)

Bridge is vandaag inderdaad niet mogelijk met dit model.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.