Ik heb exact hetzelfde aan de hand. Deze morgen de CV8560E laten installeren maar telkens de "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." melding wanneer ik de "Je thuisnetwerk" pagina (https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-thuisnetwerk) probeer te bezoeken. Contact gehad met de klantenservice via telefoon maar daar kreeg ik iemand aan de lijn die het in Keulen hoorde donderen. Hij geloofde niet dat ik via MyTelenet mijn MAC adres zou moeten invullen voor bridging. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met de persoon aan de andere kant van de lijn. Straks misschien nog eens bellen (hopelijk dan met iemand anders). Via Messenger en WhatsApp heb ik gevraagd of ze kunnen checken of mijn modem correct geprovisioneerd is (MAC adres van modem meegegeven), hopelijk kunnen zij daar iets mee. Ook heb ik al contact gehad met Telenet Center hier in de buurt zelf, die vragen nog een uurtje te wachten, als het dan nog niet in orde is helpen ze verder. De CV8560E modem zelf heeft wel een internetverbinding want wanneer ik bv mijn laptop rechtstreeks aansluit kan ik surfen. Maar heb geen zin om tijdelijk alle kabels uit mijn switch te trekken en deze in de modem te steken. Keep you posted....
... Meer weergeven