Beste Netweters @ BandR, WG94 & m-jan20 Graag wil ik,jullie nogmaals bedanken voor de ondersteuning en hierbij ook het onderwerp afsluiten. De installatie en opstart van de modem zijn vlot verlopen. Ze moeten er wel aan denken in de winkel van u een klantnummer mee te geven. Bij opstart van de modem kwam plots in Edge op mijn pc een pagina te voorschijn met het Telenet logo en daaronder de vraag om uw klantnummer in te geven. Bij een self install is het toch wel praktisch dat je op een half A4-tje wat basis info meekrijgt, waaronder je klantnummer! Wat betreft het Netgear Mesh WiFi RBR760 systeem geen klachten tot nu toe. Ook daar verliep de installatie zeer vlot. Het Netgear systeem zorgt niet alleen voor de WiFi maar ook alle bekabelde toestellen passeren via het basis station naar de Telenet modem. Enkel de TV box zit nog rechtstreeks op de modem. Het kriebelt juist nog om de bridge modus op te opstarten, maar zolang ik geen problemen heb met het afspelen van radio via TuneIn of via mijn NAS laat ik dat efkes met rust. Het feit dat er in MyTelenet vermeld staat dat indien je geen "IT expert" bent je best oplet met de geavanceerde instellingen en blijf je daar best weg. Als "gediplomeerd prutser" 😁 volg ik dan ook deze wijze raad. Nogmaals bedankt
... Meer weergeven