StefB94
Freshman Weetjesweter
StefB94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-12-2024
23:54
|
Lid sinds: 30-11-2024
Datum laatste bezoek: 05-12-2024 23:54
Ranking
Freshman Weetjesweter
03-12-2024
22:52
1
Update: Vandaag is de technieker langs geweest. Hij heeft een connector vervangen en de kabel binnen nagekeken. Daar zit een kleine afwijking op maar dat kan hoogstens een afwijking geven op de snelheiden niet op de connectie. Hij zag ook op zen pc dat de waarde van nu goed waren maar die van paar dagen gelede echt slecht daarmee heeft hij een afspraak gemaakt met een andere technieker die komt morgen. Heb daar ook al bevestiging van gekregen dat er morgen werken gaan gebeuren aan het netwerk.
... Meer weergeven
02-12-2024
10:22
Het is niet dat ik er niets wil over zeggen maar wat wil je weten?
... Meer weergeven
01-12-2024
15:01
Ja dat zou kunnen maar ik sprak vandaag mijn buurman en die had deze week dezelfde problemen alleen heeft die zijn modem niet veranderd. Dus ik vermoed dat het inderdaad zoals ik in men vorige bericht zei, een netwerk probleem is.
... Meer weergeven
01-12-2024
14:58
Update: "Het lijkt er toch op dat dit op netwerkniveau verstoord was. Dit laten we toch best eens nakijken door een technicus om storingen in de toekomst te vermijden." Dus heb een afspraak gemaakt.
... Meer weergeven
01-12-2024
11:56
Ik had eerste bericht om 10u gestuurd en dan ong 2u later reactie. Maar bij mijn volgende berichten moest ik ook langer wachten. Denk eerder dat omdat u het om 16u hebt gestuurd al wat te laat was gezien de wachttijd. 's avonds is het vermoedelijk drukker ook. En ze werken ook maar tot 18 of 20u in het weekend. (in de week tot 22u) Denk niet dat ze voor de rest onderscheid maken tussen wat voor een abonnement je hebt om "betere" service te krijgen. Maar kan mij vergissen natuurlijk.
... Meer weergeven
01-12-2024
11:50
Even een update: Gisteren avond had ik nog een antwoord gekregen. " Dat je deze namiddag geen internet had zou dus kunnen te maken hebben met de optie die ik uitschakelde, heb je nu terug internet verbinding?" Waarop ik antwoorde dat ik nog steeds geen internet had. Maar dan opeens ongeveer 1u later was alles weer normaal. Denk dat ze zelf niet weten wat de oorzaak was aangezien ze begon over dat de storing zou zijn door die optie uit te schakelen. Maar het probleem was ervoor er al.. En voor de rest hebben ze niets gedaan. Deze morgen kreeg ik van iemand anders nog een berichtje met de vraag of alles stabiel is gebleven. En daar heb ik gevraagd of ze de oorzaak nu weten, maar ik wacht nog op antwoord. Als ik meer weet post ik het hieronder. Alvast bedankt iedereen voor de moeite.
... Meer weergeven
30-11-2024
16:28
Bedankt voor de reactie maar de klantendienst.. Meermaals gebeld elke keer leggen ze gewoon af. Dan via whatsapp geprobeerd heb ik toch na 2uur een reactie gehad: " ik zie dat je gebruik maakt van de f@st modem, maar niet van de 360 wifi pods." Der was een setting die alleen van toepassing is voor die pods dat actief stond deze hebben ze voor mij uitgezet en dan vroegen ze feedback. Ik heb dus laten weten dat het geen verschil is en wacht nu al bijna 5uur op een reactie. Denk dat ik vandaag niets meer moet verwachten.
... Meer weergeven
30-11-2024
15:20
Vorige week waren er enorm veel problemen in mijn regio. Ik had toen ook de diagnose test gedaan in de Telenet app. Daar werd mij gezegd dat ik nog beschikte over een oude modem. Ik kon deze gratis laten vervangen wat ik dan ook gedaan heb. Alles geïnstalleerd volgens het boekje. En yay alles werkt perfect. Maar dan gisteren middag had ik opeens problemen. Ik heb dus een verbinding via utp met mijn vaste pc en gebruik wifi voor mijn iphone. Ik ben zogezegd verbonden met internet maar de verbinding valt geregeld weg waardoor videos buffere of sites helemaal niet werken. (dit zowel voor utp als wifi) Wat heb ik al gedaan: - coax kabel nagekeken. - modem herstart d.m.v. stekker 15sec uit stopcontact te doen en weer opnieuw in te steken. - modem herstart via de telenet app. - speedtest - malwarescan Na het herstarten is het meestal z'n 5-10mins ok en dan begint alles opnieuw. Ligt het dan aan de modem zelf? De resultaten van de speedtest zijn als volgend: ping 87ms, download 32.1 Mbps, Jitter 142ms, upload 0.3Mbps. Ik heb het one up abonnement en zit niet aan mijn limiet. Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
360° Wifi
-
modem
-
snelheid
-
WiFi valt weg
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-12-2024 22:52 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig