24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vorige week waren er enorm veel problemen in mijn regio.
Ik had toen ook de diagnose test gedaan in de Telenet app. Daar werd mij gezegd dat ik nog beschikte over een oude modem. Ik kon deze gratis laten vervangen wat ik dan ook gedaan heb.
Alles geïnstalleerd volgens het boekje. En yay alles werkt perfect.
Maar dan gisteren middag had ik opeens problemen. Ik heb dus een verbinding via utp met mijn vaste pc en gebruik wifi voor mijn iphone.
Ik ben zogezegd verbonden met internet maar de verbinding valt geregeld weg waardoor videos buffere of sites helemaal niet werken. (dit zowel voor utp als wifi)
Wat heb ik al gedaan:
- coax kabel nagekeken.
- modem herstart d.m.v. stekker 15sec uit stopcontact te doen en weer opnieuw in te steken.
- modem herstart via de telenet app.
- speedtest
- malwarescan
Na het herstarten is het meestal z'n 5-10mins ok en dan begint alles opnieuw.
Ligt het dan aan de modem zelf?
De resultaten van de speedtest zijn als volgend: ping 87ms, download 32.1 Mbps, Jitter 142ms, upload 0.3Mbps.
Ik heb het one up abonnement en zit niet aan mijn limiet.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Alvast bedankt
Zo zaken moeten ingeplant worden dat kan niet op 1 2 3 geregeld worden
En een gemeente moet ook akkoord geven
Was het nu volledig uitgevallen dan mag er meteen gewerkt worden
En dat moet meer dan een jaar duren? Zowel mijn 2 buren hadden ook een ticket geopend. Met de verkiezingen was dit zo geregeld…
Valt te zien als er zeer veel klachten binnen komen kan het rap gaan (gebruikers in straat )
Hoe meer gebruikers klagen hoe rapper ze starten de gemeente heeft nog altijd iets te zegen maar wordt moeilijk dan
Moet de straat werken krijgen kan zijn ze deze samen gaan uitvoeren
Het is niet dat ik er niets wil over zeggen maar wat wil je weten?
Update:
Vandaag is de technieker langs geweest. Hij heeft een connector vervangen en de kabel binnen nagekeken. Daar zit een kleine afwijking op maar dat kan hoogstens een afwijking geven op de snelheiden niet op de connectie. Hij zag ook op zen pc dat de waarde van nu goed waren maar die van paar dagen gelede echt slecht daarmee heeft hij een afspraak gemaakt met een andere technieker die komt morgen. Heb daar ook al bevestiging van gekregen dat er morgen werken gaan gebeuren aan het netwerk.