Beantwoorden
DominiekR
Experienced Beetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! It's your fourth party! It's your third party!

5GHz verbinding tijdelijk uitschakelen

Kan iemand een screenshot delen waar je de 5GHz verbinding tijdelijk kan uitschakelen en terug inschakelen? P1 poortlezer van Homewizard werkt enkel op 2.4GHz en om die verbinding te maken moet de 5GHz even uitgezet worden.

4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dan zal je toch eerst moeten vertellen welke modem je hebt. Mogelijk zal je moeten bellen naar Telenet.

Gewoon ter info: met de donglevan June heb je zelfs geen internet nodig.

https://www.june.energy/nl/dongle

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@DominiekR 

Zoals al vermeld , welke modem heb je ?  

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DominiekR
Experienced Beetjesweter
Netjes! Mooi, mooi! It's your fourth party! It's your third party!

Bedankt, heb ondertussen contact gehad met Telenet enis duidelijk. Ik kijk ook eens naar de dongle die je voorstelt maar moet dat checken met leverancier van mijn zonnepanelen en batterij omdat via deze ook een ander apparaat moet gekoppeld worden om er een slimme batterij van te maken.

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@DominiekR  schreef:

Kan iemand een screenshot delen waar je de 5GHz verbinding tijdelijk kan uitschakelen en terug inschakelen? P1 poortlezer van Homewizard werkt enkel op 2.4GHz en om die verbinding te maken moet de 5GHz even uitgezet worden.

Ik heb vorige week mijn Homewizard P1 meter gekoppeld met mijn Fritz!Box.

Bij mij staan 2.4Ghz + 5Ghz aan met hetzelfde SSID, ik had geen enkel probleem met het koppelen ...