DmitriiS
Experienced Beetjesweter
DmitriiS
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-02-2025
14:23
|
Lid sinds: 31-01-2025
Datum laatste bezoek: 20-02-2025 14:23
Ranking
Experienced Beetjesweter
10-02-2025
12:53
Na meer dan twee weken wachten op mijn bestelling bij Telenet, heb ik eindelijk mijn Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB Titanium White/Silver ontvangen, maar niet zonder serieuze problemen. Wat is er gebeurd? Op vrijdagavond 07/02/2025 kreeg ik een update van Telenet dat mijn bestelling op zaterdag 08/02/2025 zou worden geleverd door POST NL. Toen ik onmiddellijk mijn bevestigingsmail controleerde, ontdekte ik dat Telenet het verkeerde adres had ingevoerd, wat betekende dat mijn pakket naar de verkeerde stad zou worden verzonden. Correct adres: 📌 XXXXXXX, 2660, Hoboken, België Foutief adres dat Telenet heeft ingevoerd: ❌ XXXXXXX, 2140, Antwerpen, België Wat heb ik gedaan? Meteen contact opgenomen met Telenet: Ze vertelden me via WhatsApp Support dat ze POST NL zouden contacteren om het adres te corrigeren, maar dit is nooit gebeurd. Zelf geprobeerd POST NL te contacteren: Helaas was de klantenservice al gesloten op vrijdagavond, en op zaterdagochtend kon ik het adres niet wijzigen omdat ik niet de afzender van het pakket was. De bestelling zou worden geleverd tussen 12:30 en 16:30 op het verkeerde adres. Ik had geen andere keuze dan naar het verkeerde adres te gaan, wachten op de bewoners en de koerier om te voorkomen dat mijn bestelling werd aangenomen door vreemden. Na 4 uur wachten weigerden de bewoners gelukkig het pakket omdat het niet op hun naam stond, en werd het doorgestuurd naar een POST NL afhaalpunt. Conclusie & Problemen met Telenet Telenet beweerde twee weken lang dat mijn adres correct was, maar dat bleek niet waar te zijn. Op de factuur in de doos stond opnieuw het verkeerde adres, wat bevestigt dat de fout bij Telenet lag. Geen enkele communicatie of compensatie van Telenet voor de stress en het ongemak. Telenet beloofde dat leveringen vanaf 01/02/2025 zouden starten, maar ik kreeg mijn telefoon pas op 08/02/2025, zonder uitleg. Ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsman voor Telecommunicatie en wacht nu op een officiële reactie van Telenet. Hopelijk helpt deze update anderen die in een soortgelijke situatie zitten! Heeft iemand anders hier ook een fout adres gehad met hun Telenet bestelling?
... Meer weergeven
03-02-2025
21:31
Hallo allemaal, Ik wil een update delen over de openstaande bestellingen van de Galaxy S25 Ultra bij Telenet, aangezien ik weet dat velen van jullie in dezelfde situatie zitten. Na meerdere keren contact te hebben gehad met Telenet support, kreeg ik steeds te horen dat mijn dossier nog steeds “in behandeling” is, ondanks bevestiging dat de betaling is ontvangen. In een Telenet-winkel werd mij verteld dat het probleem bij de IT-afdeling ligt. Echter, na verdere escalatie bleek dat Telenet support geen direct contact kan opnemen met IT en alleen kan opvolgen via interne cases. Ze hebben de zaak doorgestuurd naar het team Retention/Severe Complaints, maar ook zij kunnen het proces niet versnellen. De reactie was dat het volledig aan de IT-afdeling ligt, en dat klanten pas worden gecontacteerd zodra het probleem is opgelost. Daarnaast kon ik geen enkele informatie over deze vertraging vinden op de website van Telenet, en support kon geen duidelijke reden of geschatte tijdlijn geven. Als iemand van jullie al een update heeft ontvangen of een manier heeft gevonden om het proces te versnellen, deel het hier! Hopelijk snel een oplossing.
... Meer weergeven
01-02-2025
10:40
@hkc55, dank je voor je input. Ik heb mijn spamfolder gecheckt, maar daar staat helaas niets in. Ik begrijp dat er problemen met de voorraad kunnen zijn, maar mijn grootste zorg is het gebrek aan communicatie van Telenet. Ze hebben de betaling bevestigd, maar mijn bestelling lijkt vast te zitten in hun systeem zonder enige vooruitgang of duidelijke tijdsindicatie. Als iemand anders een soortgelijke ervaring heeft gehad met de webshop van Telenet en een oplossing heeft kunnen vinden, hoor ik graag hoe jullie dit hebben aangepakt. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
... Meer weergeven
01-02-2025
10:39
@janne_man, bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom. Hopelijk helpt dit om de situatie sneller op te lossen.
... Meer weergeven
31-01-2025
21:28
1
Hallo allemaal, Ik ben tegen een probleem aangelopen bij het bestellen van een Samsung Galaxy S25 Ultra bij Telenet, en ik wil graag weten of iemand een soortgelijke ervaring heeft gehad. 📌 Wat is er gebeurd? Zodra de telefoon beschikbaar was op de website van Telenet, heb ik onmiddellijk een bestelling geplaatst en het volledige bedrag betaald. Mijn bank heeft de betaling bevestigd, en ik heb ook een bankafschrift verstrekt aan de medewerkers van Telenet. Maar ik heb geen enkele e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling! Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd mij verteld dat dit een bug op de website was, maar dat mijn bestelling zichtbaar is in het systeem. 📌 Wat is de situatie nu? Mijn bestelling staat in het systeem, maar wordt niet verwerkt. Meer dan een week is verstreken zonder enige vooruitgang. Elke keer als ik contact opneem, wordt mij verteld dat er een "diepgaand onderzoek" plaatsvindt, maar er worden geen duidelijke termijnen gegeven. Mij werd beloofd dat het binnen 5 werkdagen zou worden opgelost, maar er is niets gebeurd. Ik heb gevraagd om de zaak door te zetten naar een manager, maar ik krijg alleen te horen dat ik moet wachten. ❓ Heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad? Hoe kan ik deze kwestie escaleren, zodat ik eindelijk een concreet antwoord krijg en niet zonder telefoon en geld blijf zitten? Ik hoor graag jullie advies!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Klantenprijs
-
Samsung
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 31-01-2025 21:28 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig