Na meer dan twee weken wachten op mijn bestelling bij Telenet, heb ik eindelijk mijn Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB Titanium White/Silver ontvangen, maar niet zonder serieuze problemen. Wat is er gebeurd? Op vrijdagavond 07/02/2025 kreeg ik een update van Telenet dat mijn bestelling op zaterdag 08/02/2025 zou worden geleverd door POST NL. Toen ik onmiddellijk mijn bevestigingsmail controleerde, ontdekte ik dat Telenet het verkeerde adres had ingevoerd, wat betekende dat mijn pakket naar de verkeerde stad zou worden verzonden. Correct adres: 📌 XXXXXXX, 2660, Hoboken, België Foutief adres dat Telenet heeft ingevoerd: ❌ XXXXXXX, 2140, Antwerpen, België Wat heb ik gedaan? Meteen contact opgenomen met Telenet: Ze vertelden me via WhatsApp Support dat ze POST NL zouden contacteren om het adres te corrigeren, maar dit is nooit gebeurd. Zelf geprobeerd POST NL te contacteren: Helaas was de klantenservice al gesloten op vrijdagavond, en op zaterdagochtend kon ik het adres niet wijzigen omdat ik niet de afzender van het pakket was. De bestelling zou worden geleverd tussen 12:30 en 16:30 op het verkeerde adres. Ik had geen andere keuze dan naar het verkeerde adres te gaan, wachten op de bewoners en de koerier om te voorkomen dat mijn bestelling werd aangenomen door vreemden. Na 4 uur wachten weigerden de bewoners gelukkig het pakket omdat het niet op hun naam stond, en werd het doorgestuurd naar een POST NL afhaalpunt. Conclusie & Problemen met Telenet Telenet beweerde twee weken lang dat mijn adres correct was, maar dat bleek niet waar te zijn. Op de factuur in de doos stond opnieuw het verkeerde adres, wat bevestigt dat de fout bij Telenet lag. Geen enkele communicatie of compensatie van Telenet voor de stress en het ongemak. Telenet beloofde dat leveringen vanaf 01/02/2025 zouden starten, maar ik kreeg mijn telefoon pas op 08/02/2025, zonder uitleg. Ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsman voor Telecommunicatie en wacht nu op een officiële reactie van Telenet. Hopelijk helpt deze update anderen die in een soortgelijke situatie zitten! Heeft iemand anders hier ook een fout adres gehad met hun Telenet bestelling?
... Meer weergeven