24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo allemaal,
Ik ben tegen een probleem aangelopen bij het bestellen van een Samsung Galaxy S25 Ultra bij Telenet, en ik wil graag weten of iemand een soortgelijke ervaring heeft gehad.
📌 Wat is er gebeurd?
Zodra de telefoon beschikbaar was op de website van Telenet, heb ik onmiddellijk een bestelling geplaatst en het volledige bedrag betaald. Mijn bank heeft de betaling bevestigd, en ik heb ook een bankafschrift verstrekt aan de medewerkers van Telenet.
Maar ik heb geen enkele e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling! Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd mij verteld dat dit een bug op de website was, maar dat mijn bestelling zichtbaar is in het systeem.
📌 Wat is de situatie nu?
❓ Heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad?
Hoe kan ik deze kwestie escaleren, zodat ik eindelijk een concreet antwoord krijg en niet zonder telefoon en geld blijf zitten?
Ik hoor graag jullie advies!
Zoals op deze pagina staat van Telenet kan je een klacht indien bij de Ombudsdienst Telecom.
Het is geen nieuw verhaal hij zal niet op stock zijn
Maar hij zal wel komen even wachten zou ik zeggen
Kijk ook in je spam map
De toestellen worden met post nl opgestuurd
Je krijgt wel veel korting hier en cash back is ook geldig
Dus even wachten is de boodschap
@janne_man, bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels al een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom. Hopelijk helpt dit om de situatie sneller op te lossen.
@hkc55, dank je voor je input. Ik heb mijn spamfolder gecheckt, maar daar staat helaas niets in. Ik begrijp dat er problemen met de voorraad kunnen zijn, maar mijn grootste zorg is het gebrek aan communicatie van Telenet. Ze hebben de betaling bevestigd, maar mijn bestelling lijkt vast te zitten in hun systeem zonder enige vooruitgang of duidelijke tijdsindicatie.
Als iemand anders een soortgelijke ervaring heeft gehad met de webshop van Telenet en een oplossing heeft kunnen vinden, hoor ik graag hoe jullie dit hebben aangepakt.
Nogmaals bedankt voor jullie steun!
Heb net het zelfde tegengekomen geld is van de rekening maar geen mails nog gsm ontvangen
Hallo allemaal,
Ik wil een update delen over de openstaande bestellingen van de Galaxy S25 Ultra bij Telenet, aangezien ik weet dat velen van jullie in dezelfde situatie zitten.
Na meerdere keren contact te hebben gehad met Telenet support, kreeg ik steeds te horen dat mijn dossier nog steeds “in behandeling” is, ondanks bevestiging dat de betaling is ontvangen. In een Telenet-winkel werd mij verteld dat het probleem bij de IT-afdeling ligt.
Echter, na verdere escalatie bleek dat Telenet support geen direct contact kan opnemen met IT en alleen kan opvolgen via interne cases. Ze hebben de zaak doorgestuurd naar het team Retention/Severe Complaints, maar ook zij kunnen het proces niet versnellen. De reactie was dat het volledig aan de IT-afdeling ligt, en dat klanten pas worden gecontacteerd zodra het probleem is opgelost.
Daarnaast kon ik geen enkele informatie over deze vertraging vinden op de website van Telenet, en support kon geen duidelijke reden of geschatte tijdlijn geven.
Als iemand van jullie al een update heeft ontvangen of een manier heeft gevonden om het proces te versnellen, deel het hier!
Hopelijk snel een oplossing.
Maak net hetzelfde mee. Heb de s25 op 26/01 besteld met visa. Het bedrag is afgehouden van mijn visa, maar heb niks van bevestiging gekregen van de bestelling.
Meerdere whatsapp berichten gestuurd naar Telenet hierover. Er zou zich een "technische storing" hebben voorgedaan, en men raadde mij aan "even" af te wachten. Daarna 2x gebeld, onder andere vandaag nog, maar de technische dienst zou hier nog altijd "mee bezig zijn". Heb er geen goed voorgevoel bij eerlijk gezegd op deze manier. Beeldt het u eens in om op bol.com of gelijk welke andere site een toestel van deze prijsklasse besteld te hebben, en gewoon niks van bevestiging te krijgen.... Ge maakt er u zorgen in, terwijl dat eigenlijk niet zou mogen...
Hallo,
Hier zelfde probleem. Samsung Galaxy S25 besteld op 25/01. Betaling met Visa is gelukt en het bedrag is reeds van mijn rekening, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
Contact opgenomen via Whatsapp op 01/02. "Betaling van de bestelling niet ontvangen". Dossier opgemaakt voor de achterliggende dienst; tot op heden nog geen nieuws ☹️.
Na meer dan twee weken wachten op mijn bestelling bij Telenet, heb ik eindelijk mijn Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB Titanium White/Silver ontvangen, maar niet zonder serieuze problemen.
Op vrijdagavond 07/02/2025 kreeg ik een update van Telenet dat mijn bestelling op zaterdag 08/02/2025 zou worden geleverd door POST NL. Toen ik onmiddellijk mijn bevestigingsmail controleerde, ontdekte ik dat Telenet het verkeerde adres had ingevoerd, wat betekende dat mijn pakket naar de verkeerde stad zou worden verzonden.
Ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsman voor Telecommunicatie en wacht nu op een officiële reactie van Telenet.
Hopelijk helpt deze update anderen die in een soortgelijke situatie zitten! Heeft iemand anders hier ook een fout adres gehad met hun Telenet bestelling?
Heb de S25 ondertussen ook ontvangen. Enkel mail van postnl gehad; niks van communicatie via mail of dergelijke van Telenet.
Zit nu met het volgende probleem al. De promotie van de Smartwatch van Samsung die je er tem 26 januari bijkreeg. Op de site van Samsung niet te vinden bij promoties. Ook al stond er op de site van Telenet dat dit tot ergens in maart mogelijk was om te registreren. Op forum v Samsung zie ik nog iemand met hetzelfde probleem, dat hij Telenet niet kan selecteren bij deelnemende winkels. Daar verwijst Samsung weer mooi terug om Telenet te contacteren.
Man wat een KLUCHT is dit eigenlijk!
Is het deze promo? Telenet promotie: Ontvang een Galaxy Watch7 LTE bij aankoop van een Galaxy S25 series
Die heb ik gewoon gevonden op https://promotions.my-samsung.com/be/find door helemaal naar beneden te scrollen (de zoekfunctionaliteit lijkt S25 niet te kennen). De vorige promo site van Samsung werkte beter...
Dag allemaal,
Weken-lang stuur ik verschillende berichten via WhatsApp. Met als antwoord: geduld.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Mijn bestelling heb ik diezelfde dag gepre-ordered. Dus, ondertussen meer dan 3 weken geleden. Mijn geduld is dus zeer erg op de proef gesteld.
Wat nog erger is, sinds mijn laatste contact van gisteren hebben ze zelfs, zonder mijn weten en toestemming, mijn bestelling geannuleerd en bedrag teruggestort.
Na opnieuw cantact op te nemen, is hun antwoord: opnieuw bestellen... Ik weet mij momenteel geen raad meer. Heb dus dan ook gisteren klacht ingediend.