Telenet – Bestelling van Galaxy S25 Ultra vast in syst
Hallo allemaal,
Ik ben tegen een probleem aangelopen bij het bestellen van een Samsung Galaxy S25 Ultra bij Telenet, en ik wil graag weten of iemand een soortgelijke ervaring heeft gehad.
📌 Wat is er gebeurd?
Zodra de telefoon beschikbaar was op de website van Telenet, heb ik onmiddellijk een bestelling geplaatst en het volledige bedrag betaald. Mijn bank heeft de betaling bevestigd, en ik heb ook een bankafschrift verstrekt aan de medewerkers van Telenet.
Maar ik heb geen enkele e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling! Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd mij verteld dat dit een bug op de website was, maar dat mijn bestelling zichtbaar is in het systeem.
📌 Wat is de situatie nu?
- Mijn bestelling staat in het systeem, maar wordt niet verwerkt.
- Meer dan een week is verstreken zonder enige vooruitgang.
- Elke keer als ik contact opneem, wordt mij verteld dat er een "diepgaand onderzoek" plaatsvindt, maar er worden geen duidelijke termijnen gegeven.
- Mij werd beloofd dat het binnen 5 werkdagen zou worden opgelost, maar er is niets gebeurd.
- Ik heb gevraagd om de zaak door te zetten naar een manager, maar ik krijg alleen te horen dat ik moet wachten.
❓ Heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad?
Hoe kan ik deze kwestie escaleren, zodat ik eindelijk een concreet antwoord krijg en niet zonder telefoon en geld blijf zitten?
Ik hoor graag jullie advies!
- Labels:
-
Klantenprijs
-
Samsung