Op 26/01 kocht ik de Samsung s25 online bij Telenet. Er stond bij dat er bij aankoop van deze S25, een promotie van een gratis Samsung smartwatch 7, van 22 tem 26 januari was. Er was tijd tot ergens in maart om dit te registreren. Dit weekend heb ik na 2 weken wachten en een heel moeizame communicatie van Telenet uit toch de S25 ontvangen. Nu wil ik de registratie vervolledigen voor de promotie van de gratis smartwatch 7 op Samsung, maar daar is geen lopende promotie vindbaar van Telenet op hun site. Na wat speurwerk op het forum van samsung toch de registratielink gevonden. Nu is het probleem dat ik "Telenet" niet bij fysieke winkels kan selecteren. Enkel bol, belsimpel, coolblue, mediamarkt en mobiel.nl staan hier tussen? Opnieuw wat gegoogle, en blijkt dat er nog iemand met hetzelfde probleem zit die de S25 ook bij Telenet besteld heeft, maar ook de registratie niet kan vervolledigen omdat hij Telenet niet kan selecteren bij fysieke winkels. Het antwoord van Samsung daarop is dat er contact met Telenet moet worden genomen hierover? Dit kan toch niet dat Samsung hier doorverwijst naar Telenet voor hun eigen promotie? Ik heb al genoeg loze antwoorden gehad van de helpdesk in verband met de gebrekkige communicatie over mijn bestelling van de S25. Tot op heden nog geen officiele factuur of bevestiging via mail gehad. Enkel een "verzendlijst" die bij het pakket zat. Het enige antwoord was dat er een "technische storing" was die 2 weken na bestelling nog altijd "onderzocht" wordt? Dit kan toch niet?
... Meer weergeven