Beantwoorden
Joep87
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

registratie Samsung smartwatch promotie bij aankoop S25

Op 26/01 kocht ik de Samsung s25 online bij Telenet. Er stond bij dat er bij aankoop van deze S25, een promotie van een gratis Samsung smartwatch 7, van 22 tem 26 januari was. Er was tijd tot ergens in maart om dit te registreren. Dit weekend heb ik na 2 weken wachten en een heel moeizame communicatie van Telenet uit toch de S25 ontvangen.

Nu wil ik de registratie vervolledigen voor de promotie van de gratis smartwatch 7 op Samsung, maar daar is geen lopende promotie vindbaar van Telenet op hun site. Na wat speurwerk op het forum van samsung toch de registratielink gevonden.

Nu is het probleem dat ik "Telenet" niet bij fysieke winkels kan selecteren. Enkel bol, belsimpel, coolblue, mediamarkt en mobiel.nl staan hier tussen?

Opnieuw wat gegoogle, en blijkt dat er nog iemand met hetzelfde probleem zit die de S25 ook bij Telenet besteld heeft, maar ook de registratie niet kan vervolledigen omdat hij Telenet niet kan selecteren bij fysieke winkels.

Het antwoord van Samsung daarop is dat er contact met Telenet moet worden genomen hierover? Dit kan toch niet dat Samsung hier doorverwijst naar Telenet voor hun eigen promotie? Ik heb al genoeg loze antwoorden gehad van de helpdesk in verband met de gebrekkige communicatie over mijn bestelling van de S25. Tot op heden nog geen officiele factuur of bevestiging via mail gehad.  Enkel een "verzendlijst" die bij het pakket zat.

Het enige antwoord was dat er een "technische storing" was die 2 weken na bestelling nog altijd "onderzocht" wordt?

Dit kan toch niet?

5 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Even een kopie van wat ik in het andere topic plaatste

Is het deze promo? Telenet promotie: Ontvang een Galaxy Watch7 LTE bij aankoop van een Galaxy S25 series 

Die heb ik gewoon gevonden op https://promotions.my-samsung.com/be/find door helemaal naar beneden te scrollen (de zoekfunctionaliteit lijkt S25 niet te kennen). De vorige promo site van Samsung werkte beter...

Als deze niet werkt dan zit de fout 100% bij Samsung

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joep87
Experienced Beetjesweter

Deze link lijkt wel te werken. Ik geraak hier allesinds verder. Bedankt! Rest alleen nog foto van het pre order/aankoopbewijs dat ik nog altijd niet ontvangen heb. Enige dat mij is verstuurd met de S25 is het verzendbewijs. Zal nog eens Telenet contacteren zijn hiervoor...

BEL
Professional Weetjesweter
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

@Joep87 Je aanrekening krijg je inderdaad niet standaard. Je kan deze vinden in je MyTelenet bij toestelkortingen. Je toestelkortingen | MyTelenet Veel succes met het indienen van de aanvraag bij Samsung.

Joep87
Experienced Beetjesweter

Het is ondertussen goedgekomen. In 1 vd vele mails v dit weekend stond een link naar de bevestiging met de juiste datum. De andere aanrekeningen was met de verkeerde datum. Bedankt voor de moeite!

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Wel een korte datum

22-01-2025 t/m 26-01-2025

Voor de aankoop