42204
netweters
|
18615
gesprekken
|
20107
vragen
|
Iemand deze al online besteld via Telenet?
Ik heb gisteren de 16 pro Max 256gb titanium original besteld ben benieuwd of deze vlotter gaat dan de 15 ?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: iPhone 16 Pro Max
Elk jaar zijn dit standaard topics die terug blijven komen.
Zou eens de andere topics zoeken van voorafgaande jaren en daarin zien hoe lang het duurt voor de iPhone geleverd gaat worden. Dan heb je ongeveer een richtlijn wanneer je deze kan verwachten , door wie het geleverd en bij problemen niet hier maar de klantendienst moet zijn.
@WG94 , ik vind niet dat de vraag te vroeg komt. Vorig jaar hebben veel Telenet-klanten een pre-order geplaatst en daar meteen moeten voor betalen om dan uiteindelijk het toestel niet op de release-datum te ontvangen en enkele weken geduld te moeten uitoefenen. De verkoper (Telenet) had nog 30 dagen om aan zijn leveringsverplichting te voldoen vooraleer tot annulering kon worden overgegaan door de klant.
Je zou bij bestelling absolute zekerheid moeten hebben dat de verkoper over voldoende voorraad beschikt, maar bij enorm populaire iPhones ligt dat blijkbaar moeilijk.
Maar hoe kunnen klanten hun ervaring delen over de levering van de iPhone 16 als deze nog niet uit is? Dat kan volgens mij pas na de release als de toestellen effectief verzonden worden...
Ik vermoed dat Khalid wat onduidelijk was in het verwoorden van zijn vraag. Hij vraagt zich waarschijnlijk af of de levering van de pre-orders dit jaar vlotter zal gebeuren in tegenstelling tot vorig jaar. 😉 Enige zekerheid voorafgaandelijk het plaatsen van de bestelling zou wel mogen, vind ik persoonlijk.
Wat de ervaringen met het toestel zelf betreft. Sedert anderhalf uur zijn er al redelijk wat YouTube-reportages van websites als The Verge en anderen beschikbaar. Hierin geven ze meer en minder gedetailleerd hun ervaringen over de deze week door Apple geleverde test-exemplaren van de iPhone, iPhone Max, iPhone Pro en iPhone Pro Max.
https://youtu.be/0DL_DAdm108
https://youtu.be/h3BKjZMGoIw
Er wordt via e-mail al reclame gemaakt dus als op tijd besteld is er niets aan de hand
Zoals vorige jaar natuurlijk hoe korter aan de deadline hoe vlugger dat er geen stock meer is
De donderdag worden ze opgestuurd voor vrijdag te leveren daar zal niet veel aan veranderen
Anders moet je vrijdag langs gaan in een winkel aan de volle prijs dan
Als er genoeg toestellen binnen zijn dat was de vorige keer niet geval
En bij de gewone winkels was er wel stock aan de vol pot prijs
@luc55 Nu is de vraag algemeen in alle landen laag voor deze iPhone, er zijn in Amerika bv al kortingen er op In apple shops.
afwachten na dit weekend of de bestellingen hoger liggen dan tot nu toe is.
Een update!!!
Bel ik met Telenet om eens te horen of ze een zicht hebben op de levering.
17/09/2024 besteld en betaald.
Shipping datum volgens de medewerkster 29/10/2024 even 6 weken verder.
😒
Ik heb besteld op 18/9 maar ging er wel vanuit dat ze voldoende stock zouden hebben.
Weet iemand of het mogelijk is te annuleren? Ik heb geen zin om nog 6 weken te moeten wachten!
Ik ben ook aan het twijfelen om een Iphone 16 pro max 256gb te bestellen via Telenet. Weet er iemand wat de levertermijn momenteel is? Op de webshop van Telenet staat er geen levertijd.