42575
netweters
|
18926
gesprekken
|
20426
vragen
|
Iemand deze al online besteld via Telenet?
Ik heb gisteren de 16 pro Max 256gb titanium original besteld ben benieuwd of deze vlotter gaat dan de 15 ?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: iPhone 16 Pro Max
@sammyke007 schreef:Ik zag eerder deze week ook de levertermijn bij Apple zelf even terugschuiven tot 25 oktober om dan terug iets later op de dag op te schuiven naar 28 oktober. Volgens FNAC zou er ook terug verzonden worden vanaf 25/10, dus ik ben hoopvol dat iedereen vandaag of morgen voorraad krijgt en kan verzenden!
Dit lijkt behoorlijk accuraat, want zonet mail gekregen dat PostNL ons toestel morgen gaat leveren.
We zijn dus in hoopvolle verwachting :).
Leuk nieuws! Wanneer had je welke modellen besteld?
@sammyke007 schreef:Leuk nieuws! Wanneer had je welke modellen besteld?
16 Plus 128GB Black. Besteld op 9 oktober.
Ik heb ook bericht gekregen dat hij vandaag zou geleverd worden. 16 pro 256GB
en wanneer had je je bestelling geplaatst aub?
EDIT: "23/9 besteld" lees ik ietsje terug
Er is nog hoop.. net een mail gehad voor de levering.. 😁
Hier ook net... Ik weet alleen niet of het de telefoon is, de watch of beiden...
Zonet pakje geleverd door PostNL. Betreft enkel de iPhone. Zeer blij, maar zou toch fijn zijn als er iets meer gecommuniceerd zou worden wat er wel en niet verzonden wordt. Ik ga er nu van uit dat de watch nog zal volgen...
Begin oktober besteld. Vrijdagavond plots mail van PostNL en gisteren dus geleverd.
Communicatie kan zeker beter!
ter info: garantie loopt pas vanaf leverdatum!
Ik denk dat het is vanaf de datum van ingebruikname. Maar dit gaat dan om de garantietermijn van 1 jaar. In Belgie moet men 2 jaar garantie geven en dan is het nog maar de vraag denk ik.
@WG94 schreef:De wet is duidelijk, 2 jaar vanaf de levering.
Dus je moet eigenlijk ook de verzendbewijzen van PostNL dan 2 jaar bewaren?
Of krijg je achteraf nog een factuur? Want nu heb ik enkel een ‘aanrekening’ gehad (met “reeds betaald”) op datum van de bestelling.
Ongeveer 2u na de levering krijg je van Telenet een mailtje dat je je product ontvangen hebt. Daarin staat alles van gegevens inclusief de leverdatum en het feit dat je garantie vanaf dan begint te lopen. Net 2x ondervonden 😁
@sammyke007 schreef:Ongeveer 2u na de levering krijg je van Telenet een mailtje dat je je product ontvangen hebt. Daarin staat alles van gegevens inclusief de leverdatum en het feit dat je garantie vanaf dan begint te lopen. Net 2x ondervonden 😁
Inderdaad. Ik ging net mijn bericht bewerken, maar je bent me voor :).
ik verwacht eigenlijk ook wel nog een (pdf) factuur, want ik hou die allemaal bij in de cloud (of ik moet de mail naar pdf printen).
Voor de volledigheid : mijn iPhone Pro Max besteld op 21/9 is geleverd 25/10. Alles OK. Ik ontving dus ook de mail van Telenet met bevestiging van de ingang van de waarborg op 25/9.