Beantwoorden
Khalid
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 16 Pro Max levertermijn

Iemand deze al online besteld via Telenet?

Ik heb gisteren de 16 pro Max 256gb titanium original besteld ben benieuwd of deze vlotter gaat dan de 15 ?

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: iPhone 16 Pro Max

60 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Sam_vandaele ik snap je helemaal, ik ben ook aan het kijken voor een nieuw iPhone omdat m'n batterij op 79% staat en snel leeg gaat, maar vrees dat telenet zelf geen info heeft van hoe lang het nog kan duren, het is apple dat iedereen moet informeren van nieuwe ladingen.

denk dat 6 weken wachten geen uitzondering zal zijn van je bestelling spijtig genoeg 😞 

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Hasee
Freshman Weetjesweter
Wereld gedichtendag Complimentendag Follow the reader, reader! Leesbeest!

Ik zou dat ook aannemen mocht ik vorige week niet van Telenet vernomen hebben dat mijn bestelling (van 21 september!) “ nog niet in het systeem zat”…

Sophia19
Freshman Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Update! Besteld op 18 september en gisteren onverwachts ontvangen ondanks dat ik geen mail van PostNL gekregen heb. 
de leveringen zullen dus toch stilaan op gang komen. 

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

De e-mail zal in de spam map zitten is een gekend probleem

DeJesse
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Beste,

Weet er iemand hoe lang het ongeveer duurt tot de nieuwe iphone 16 pro max wordt geleverd zonder pre order? Ik snap dat het af hangt van ook Apple zelf waar telenet de smartphones halen maar ik vraag het even omdat ik ze zelf pas na de pre order heb besteld en ik nog niks erover te horen heb gekregen. Het is ondertussen al 3 weken geleden zonder iets te weten en in de telenet winkel zeggen ze dat ze het zelf ook niet weten. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

Een enthousiaste telenet gebruiker

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!
sammyke007
Freshman Meerweter
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Op 10 oktober sochtends een iPhone 16 besteld, 15u30 bericht van PostNL en daags nadien geleverd.

Op 14 oktober een iPhone 16 Pro en Apple Watch 10 besteld en helemaal geen nieuws. Stonden nochtans (nog steeds) op voorraad... Zet ze dan liever niet voorradig of probeer er toch een week ofzo op te plakken... 

LindaT
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Hieruit kunnen we besluiten dat er geen probleem is met de gewone 16 maar wel met de pro…

ik wacht al sinds 23/9 op de 16 pro 😕

WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. Krak

@sammyke007  schreef:

Op 10 oktober sochtends een iPhone 16 besteld, 15u30 bericht van PostNL en daags nadien geleverd.

Op 14 oktober een iPhone 16 Pro en Apple Watch 10 besteld en helemaal geen nieuws. Stonden nochtans (nog steeds) op voorraad... Zet ze dan liever niet voorradig of probeer er toch een week ofzo op te plakken... 

Je moet altijd uitkijken naar deze melding, is die aanwezig dan is het een vooruitbestelling.

WG94_0-1729336417334.png

Die melding staat bij de meeste iPhone 16 Pro modellen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tomby
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Hier een 16 Plus besteld voor de Missus. Ik ben eigenlijk totaal niet te spreken over de communicatie van Telenet.

1. De bevestigingsmail van de bestelling kwam pas ettelijke uren na de bestelling toe. Nog nooit meegemaakt met een webshop.

2. Tot nu toe geen enkele communicatie over de bestelling (12d geleden). Maar wel direct integraal aangerekend op mijn credit card.

3. In de originele mail staat "Meer info over de levering vind je op www.telenet.be/bestellenenleveren . Je vindt er niet alleen alle details van jouw bestelling, maar ook wat de volgende stappen zijn.". Als ik die link volg, vind ik helemaal niets over mijn eigen bestelling.

4. Elders op Mijn Telenet, vind ik wel onder Mijn Producten > Je Toestelkortingen, mijn bestelling terug onder 'Huidige kortingen'. Als ik op Details klik staat er 'Geleverd op 09/10/24' maar ik neem aan dat ze bedoelen dat ze hun korting 'geleverd' hebben op die datum, want dat is de besteldatum. Nogal verwarrend om daar over 'geleverd' te spreken.

De eerste de beste KMO webshop werkt beter dan dit.

sammyke007
Freshman Meerweter

Hier exact hetzelfde. Er zijn wel wat verbeterpunten idd...

Aan de andere kant krijg je wel een korting die elders amper te verkrijgen is op Apple producten, dus ja... 🙃

luc55
Freshman Meesterweter

Voor de super korting willen de mensen wel wachten

Een tip kijk regelmatig in je spam folder

En bij post nl gaat er soms iets verloren dat weten we

LindaT
Professional Beetjesweter

Op 23/9 besteld. We zijn nu 23/10.

vandaag naar Telenet gebeld en ze kunnen alleen maar zeggen dat mijn toestel gereserveerd is.

Ik vroeg ook hoe het eigenlijk zit met de garantie. Wanneer start de garantieperiode? Op de datum van bestelling of op de datum van levering? Guess what… op de datum van bestelling! Dus op dit moment is er al 1 maand af van mijn garantieperiode terwijl ik hem niet eens kan gebruiken! Dat kan toch niet opgaan?

Sam_vandaele
Experienced Beetjesweter

In de apple store staat er op vandaag een levertermijn van 7-10 werkdagen.

Toen ik de mijne bestelde bij Telenet, stond er eind oktober-begin november.

dus misschien/hopelijk komen ook de leveringen via telenet in die periode.

het feit dat garantie pas loopt vanaf bestelling, vind ik wel maar heel onfair hoor

sammyke007
Freshman Meerweter

De garantie loopt (uiteraard) pas vanaf de aflevering door PostNL, dus maak je daar maar geen zorgen om.

Ik zag eerder deze week ook de levertermijn bij Apple zelf even terugschuiven tot 25 oktober om dan terug iets later op de dag op te schuiven naar 28 oktober. Volgens FNAC zou er ook terug verzonden worden vanaf 25/10, dus ik ben hoopvol dat iedereen vandaag of morgen voorraad krijgt en kan verzenden!