Beantwoorden
Khalid
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 16 Pro Max levertermijn

Iemand deze al online besteld via Telenet?

Ik heb gisteren de 16 pro Max 256gb titanium original besteld ben benieuwd of deze vlotter gaat dan de 15 ?

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: iPhone 16 Pro Max

60 reacties
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

@daydreamke  schreef:

Ik ben ook aan het twijfelen om een Iphone 16 pro max 256gb te bestellen via Telenet. Weet er iemand wat de levertermijn momenteel is? Op de webshop van Telenet staat er geen levertijd.

Dat model is niet in voorraad. "De leveringen zullen verstuurd worden afhankelijk van de vooraden van Apple.".

Apple Stpre zegt minstens 3 a 4 weken, bij Coolblue spreken ze over 8 weken. Aangezien @Khalid al 6 weken moet wachten op een pre-order zal dat bij Telenet toch ook de minimum termijn worden voor de modellen die niet in voorraad zijn.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Een bus vol! Warming up? De volle 100! Topicwurm!

Had vorige week bij het ontvangen van mail Telenet mijn twijfels om te profiteren van de 20% korting.
Had het eerst bij Apple zelf besteld aan volle prijs.
Daarna met klantenkorting 9% gekocht bij FNAC met garantie levering op 20 of 21 september, bestelling bij Apple geannuleerd.
Die korting van 20% is indrukwekkend maar als Apple-fanaat wou ik het risico niet lopen om tot eind oktober te moeten wachten.  Ook kan je bij Telenet geen afhaalpunt aanduiden en dien je meteen te betalen, ook al is er geen zekerheid bij deze pre-order dat je het toestel binnen een maand na release zal ontvangen.

First world problems, I admit it... maar vind deze manier van handelen door een verkoper ook niet echt oké:  De illusie wekken dat je iets kan voorbestellen, met onmiddelijke aanrekening, maar in realiteit weken later ontvangen...

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je moet een keuze maken ofwel de volle pot betalen en nu en toestel

Ofwel wachten en veel korting krijgen dat moet je zelf een keuze in maken

Vanaf je hier bestelt heb moet je wachten en annuleren kan pas als je het toestel ontvangen hebt

LindaT
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Besteld en betaald op 23/9 met de verwachting dat hij binnen de week zou geleverd worden.

Na een paar keer via Whatsapp contact met Telenet genomen te hebben, weten ze me te melden dat de eerstvolgende leveringen voorzien zijn voor 3/11!

Let wel, dat is nog niet eens een belofte dat mijn toestel daarbij is....

Ik ben dus zeer ontevreden. Je wel direct laten betalen en vervolgens niet kunnen leveren, NOT DONE! Bovendien ondertussen wel reclame blijven maken om de nieuwe iPhone bij hen te bestellen...

WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Ik snap de ontevredenheid, echter staat er op de site bij bijna alle modellen "De leveringen zullen verstuurd worden afhankelijk van de voorraden van Apple." De boodschap is niet heel duidelijk over die termijn (kan zeker beter), maar ik kan er in ieder geval uit opmaken het het niet beschikbaar is.

De meeste modellen zijn op andere winkels (Apple Store, Coolblue, ...) ook uitverkocht.

Je kan je ontevredenheid eventueel via een klacht uiten: Ontevreden? Laat het ons weten 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@WG94 @LindaT  je moet er altijd van uitgaan als er een nieuwe model is van een toestel van apple dat je nooit direct een levering krijgt omdat apple kleine bundels toestellen verdeeld onder alle winkels omdat ze het succes willen afwachten of het toestel goed verkocht zal worden of niet, als er veel verkopen zijn en bestellingen worden er meer toestellen geleverd naar alle winkels.

zo toestellen koop je best altijd een maand of 2 later in de winkel, dan ben je zeker dat je het hebt.

er was van in begin ook voorspelt dat er minder verkoop ging zijn doordat er weinig vraag naar was bij apple.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/1500
LindaT
Professional Beetjesweter

Het is de 1e keer dat ik een iPhone online bestel. Ik was overigens eerst naar een Telenet-winkel geweest maar daar hadden ze slechts 1 model in voorraad. Eentje met 128GB maar ik wilde 256GB. Ik zei dat ik 'm dan wel online zou bestellen. Dat was ok zeiden ze, en ze voegden er nog aan toe dat ik als leveringsadres hun adres kon opgeven (wat nadien bleek niet het geval te zijn). Geen woord ook over lange levertermijn!

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Raar dat ze dit zegde ze hebben met elkaar niets te maken

Voor een  hoge korting moet je wachten en via internet bestellen

Als het zeer dingend is ben je best dat gewone winkel gaat

daydreamke
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Ik bestel pas 1 bij Telenet wanneer hij op voorraad is. Ik hou het dagelijks zowat in de gaten. Momenteel is enkel de 1 TB beschikbaar in wit, zwart en natural. 

Vorige week was de 512GB in zwart eens beschikbaar. Ik veronderstel dat als ze beschikbaar zijn op de webshop ze ook effectief zeer snel worden verzonden.

luc55
Freshman Meesterweter

Je ziet dat niet iedereen dat doet  je krijgt een e-mail met top aanbieding en klikt op de link

en je hebt besteld wel blijft het een zeer scherpe prijs die krijg je altijd eerst in zicht daarna zie je de levertermijn pas

daydreamke
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

U zegt dat je 20% korting krijgt? Ik heb 150€ korting op toestel van 1479€. 

luc55
Freshman Meesterweter

De korting zal verschillend zijn dat kan gebeuren valt te zien via een link of e-mail of website

Sam_vandaele
Experienced Beetjesweter

Ik heb mijn Iphone 16 Pro Max besteld afgelopen zondag.
Telenet gecontacteerd en men kon totaal geen levertermijn meedelen.
Wel zag ik dat de levertermijn van apple zelf stond op 4-6 weken.
Coolbleu, Lab9, ... niet beschikbaar en geen levertermijn..

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Sam_vandaele zoals ik eerder zei, in het begin is er altijd een beperkte voorraad van apple iPhone's naar de shops toe en winkels omdat ze de verkoop afwachten of het een succes is, worden er meer besteld en aangevraagd dan worden er meer geproduceerd en verstuurd, meestal na 2 maanden is er een normale levering mogelijk in de winkels omdat de voorraden groter zijn.

is altijd zo geweest en zal niet veranderen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/1500
Sam_vandaele
Experienced Beetjesweter

@Master-Magicik heb alle begrip voor deze werkwijze e. Laat dat duidelijk zijn.
Maar ik zou gewoon graag ergens weten 'hoelang' ik moet wachten.
Als ze zeggen: 6 weken, wel dan weet ik dat en kan ik er naar uit kijken.
Maar nu tast ik volledig in het duister, vandaar 🙂