Beste, Ik heb het klachtenformulier ingevuld én opgestuurd naar Telenet, met screenshot van mijn telefoon, waar geen gestuurd SMS te zien was! Ik heb van mijn bericht een bevestiging mail gekregen. Alles best schriftelijk doen in dat geval. Er is degelijk een technisch probleem als "iemand" een sms kan opsturen vanuit mijn telefoonnummer en dat die sms niet voorkomt op mijn telefoon. Het is nog meer verbazend omdat ik in Frankrijk woon sinds 2017. Ik bel zelden naar België (alleen naar dokter & dierenarts voor afspraken), daarom heb ik dat tarief. Ik stuur nooit SMSen naar België, ik gebruik What'sApp voor mijn belgische familie en vrienden. Vanuit Frankrijk ga ik niet naar de klantendienst bellen. Het belgisch telefoonnummer waarnaar die SMS ZOU gestuurd zijn, ken ik niet, staat ook niet in mijn contacten. Het is dus duidelijk dat het hier om fraude gaat. En dat moet men melden en andere waarschuwen. Het is logisch dat de mensen van Telenet nog geen antwoord hebben gegeven, want op 1 november werken mensen niet, en daarna was het weekeinde. Mijn bedoeling hier, is om mensen te verwittigen dat dit dus kan gebeuren, en te vragen of nog iemand dit heeft voorgehad. Waarschijnlijk ben ik niet de enigste. Prettige dag nog allemaal.
... Meer weergeven