@Ex-Netweter schreef:
Moeilijk te zeggen hoe lang het gaat duren. Telenet heeft al meer dan een jaar zware IT-problemen en een behoorlijk personeelstekort aangezien veel medewerkers de operationele problemen kotsbeu zijn en een andere job zoeken.
...
@Ex-Netweter toch even inpikken op jouw reactie. De informatie die je hier geeft is niet correct. Het tekort dat we hebben ervaren op gebied van personeel was puur een tekort aan mensen die we nodig hadden om de hogere instroom van vragen te verwerken. Het klopt dat deze vragen in 2023 getriggerd zijn door klanten die problemen hebben ervaren omwille van het nieuwe IT-systeem. Dit had niets te maken met Telenet medewerkers die zelf zijn opgestapt omwille van deze situatie. We willen je dan ook vragen bij de feiten te blijven.
Vervolgens willen we nog eens benadrukken dat vele van de IT-problemen die we afgelopen jaar (2023) hebben ervaren ondertussen opgelost zijn. Uiteraard zijn er nog wel flows of specifieke product scenario's waarbij er iets kan foutlopen, maar deze aantallen nemen elke dag af. Er wordt ontzettend hard gewerkt om elke klant te helpen en alle problemen volledig van de baan te krijgen. Een beetje nuance toevoegen aan je Telenet verhaal over de "aanhoudende IT-problemen" is volgens ons wel aan de orde.
... Meer weergeven