mce
Professional Weetjesweter
mce
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-09-2024
11:00
|
Lid sinds: 31-05-2016
Datum laatste bezoek: 28-09-2024 11:00
Ranking
Professional Weetjesweter
28-08-2024
08:41
1
Idd, bij mij werkt het nu ook al ettelijke maanden. Ik heb ook lang moeten proberen en testen. Heb toen wel ondervonden als je nadien de oude verwijderd kan je helemaal opnieuw beginnen ! Dus als het werkt, laten staan en niet meer aankomen.
... Meer weergeven
21-08-2024
08:55
Behalve Telenet is er geen enkele provider die esim op apple watch ondersteund. Ik heb ook dezelfde problemen gekend maar werkt nu wel al enkele maanden. Het is wel belangrijk dat wanneer je verbinding tracht te maken alle niet werkende entry's laat staan...
... Meer weergeven
03-04-2024
09:51
aan Willy14 Je zit met 5 niet werkende abonnementen zeg je. Maar je hebt wel een werkende watch. Bij mij staat er ook een hele lijst onder. Als je daar 1 van verwijderd stopt alles en kan je dus opnieuw beginnen. Wat is dan de oplossing ? Laat alles mooi staan en kijk er gewoon niet naar. Ik heb zo tenminste een werkende watch.
... Meer weergeven
19-03-2024
12:25
Via mijn telenet op de iphone zie je dat inderdaad niet staan. Je moet via de Pc en je webbrowser naar mijn telenet gaan.
... Meer weergeven
18-03-2024
18:56
3
Na de update 17.4 op mijn Iphone en 17.4 op de watch heb ik terug een mobiele verbinding. Gebeurde helemaal automatisch. Er blijft wel een lijst staan van 9 !! niet aangevinkte verbindingen onder de werkende. Daar niets van verwijderen anders verbreekt de verbinding en kan je helemaal opnieuw beginnen...
... Meer weergeven
18-03-2024
18:51
1
Ga via pc naar de website mijn telenet, daar kan je het wel. Mijn Telenet, mijn producten, mobiel, beheer je simkaarten, eSIM voor smartwatch deactiveren.
... Meer weergeven
13-03-2024
13:23
Nadat mijn Apple Watch een 14-tal dagen mobiel heeft gewerkt (na maanden ergernis)is deze er nu terug mee opgehouden. Ik heb nu een 2-tal uren geprobeerd om deze opnieuw te verbinden, wat niet meer lukt.
... Meer weergeven
08-03-2024
08:55
1
Ga naar "Mijn Telenet", Links ga naar "mijn produkten, dan "Mobiel", daar "beheer je simkaarten", tenslotte zie je "eSIM voor smartwatch deactiveren" Hopelijk helpt dit met je vraag
... Meer weergeven
01-03-2024
09:13
Hoe bedoel je 4 mobiele plannen ? Met verschillende tel nummers dan ?
... Meer weergeven
29-02-2024
09:30
1
Om alle oude verbindingen te verwijderen moet je dat niet manueel doen. Ga naar je watch app op Iphone, Algemeen, dan helemaal onderaan stel opnieuw in, verwijder alle mobiele abonnementen. Daarna via de website op mijn Telenet naar mijn produkten, mobiel, beheer je simkaarten, en deactiveren. Kan zijn dat je dit enkele malen moet doen, maar zo is het uiteindelijk gelukt bij mij. Als het dan gelukt is, blijft er wel opnieuw een lijst met je tel nummers staan (bij mij toch), niets van aantrekken dus, zolang de eerste nr maar aangevinkt is.
... Meer weergeven
28-02-2024
18:46
2
De laatste fix heeft het opgelost. Eindelijk, na vele maanden terug een mobiele verbinding op mijn watch. Een extra compensatie van 85euro gekregen op mijn Telenet afrekening. (enige maanden terug had ik ook al een compensatie gekregen.) Dus all bij all tevreden
... Meer weergeven
24-02-2024
09:22
2
Al 1000 maal de klantendienst gecontacteerd ! Haalt geen lap uit
... Meer weergeven
30-01-2024
12:01
HOPELOOS! Alles verschillende malen geprobeerd zoals hierboven, na terug activeren hieronder het resultaat
... Meer weergeven
29-01-2024
09:25
Dit is het antwoord dat op 11/1/24 van Telenet naar de ombudsdienst was verzonden, Geachte heer ... Ter info: "Het dossier is momenteel in onderzoek bij onze IT afdeling. We vermoeden het probleem te kunnen oplossen bij de volgende systeemupdate op 28 januari 2024." Voor meer informatie kan u zich wenden tot Gunther Duym op telefoonnummer 02 209 15 22 of via het mailadres gunther.duym@ombudsmantelecom.be. Met de meeste hoogachting, Luc Tuerlinckx Ombudsman Ze zeggen 28/1 wat een zondag is ...! Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt. En zo houden ze de ombudsman en consument aan het lijntje !
... Meer weergeven
08-01-2024
11:52
Ondertussen een nieuw jaar en nog steeds geen oplossing. Zijn er personen waarbij het onlangs (blijvend) is opgelost ? Ik zou graag willen weten hoeveel personen er zijn met een nog steeds niet werkende watch ? Weet iemand of het hier ergens mogelijk is om een poll te starten ?
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die mce geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-08-2024 08:41 | |
1 | 18-03-2024 18:51 | |
3 | 18-03-2024 18:56 | |
1 | 08-03-2024 08:55 | |
1 | 29-02-2024 09:30 | |
2 | 28-02-2024 18:46 | |
2 | 24-02-2024 09:22 | |
1 | 30-12-2023 08:30 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1767 | 28-02-2024 18:46 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig