Beantwoorden
ArthurDV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.

Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.

In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.

Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.

 

395 reacties
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Weer een paar stappen genomen.

iPhone en Watch herstart en de “slechte” abonnementen blijven weg.  Daarnet wel even gedacht dat het gedaan met spelen was. De tekst om terug te activeren was grijs (normaal oranje) en plots ging de app weer “updaten”. Ik kreeg het draaiende cirkeltje.  Al een geluk na 5 minuten terug zoals het moet.

Ik heb. nu mijn E-Sim terug weg gehaald via de mijn Telenet website en dat lijkt ook gelukt te zijn.  Volgende en laatste stap is terug activeren en daar ga ik terug een dag voor wachten.

mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

En helaas weeral uren voor niets bezig geweest.  De oude abonnementen zijn terug in de app zichtbaar. 5 abonnementen.  Ik snap er niets van.  Ergens moeten die toch staan en zo terug zichtbaar worden!.

Piet_Kanarie
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@Willy14 

Ontkoppelen via mijn Telenet al meerdere keren gedaan, maar terug koppelen lukt niet.

Bij mij al probleem sinds juli vorig jaar. Tijdelijk is het gedeeltelijk opgelost geweest (hoewel niet alle functionaliteiten steeds werkten). Vorige week mijn abonnement tijdelijk aangepast wegens reis buiten EU, en nu mijn nummer weer in standaard abonnement zit lukt de koppeling weer helemaal niet meer. 

Omdat ik via de ombudsman een klachten dossier heb lopen wil de gewone helpdesk mij niet meer helpen en moet alles via een (extreem trage) ‘mediation dienst’ lopen.

Bijna een jaar zonder gedegen oplossing ….

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Mijn probleem is dat ik op mijn Telenet niet zie hoe ik e Sim kan deactiveren!!!! Zie niks staan en toch krijg ik melding dat ik al een apple Watch heb geactiveerd😥

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@@Bjarne aangezien ik in mijn Telenet niets zie om e Sim te deactiveren kunnen jullie dat niet op afstand doen?

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@@Bjarne mijn probleem is dat ik op mijn Telenet mijn e Sim niet kan deactiveren. 
kunnen jullie dat op afstand doen? 

IMG_9341.jpeg

IMG_9342.png

mce
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Ga via pc naar de website mijn telenet, daar kan je het wel.

Mijn Telenet, mijn producten, mobiel, beheer je simkaarten, eSIM voor smartwatch deactiveren.

 

mce
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Tien op tien!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Na de update 17.4 op mijn Iphone en 17.4 op de watch heb ik terug een mobiele verbinding. Gebeurde helemaal automatisch.

Er blijft wel een lijst staan van 9 !! niet aangevinkte verbindingen onder de werkende.

Daar niets van verwijderen anders verbreekt de verbinding en kan je helemaal opnieuw beginnen...

mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@mce 

niets herstarten en ook niets meer in de Wat h App doen.  Want dan ben je je verbinding terug kwijt.  Net hetzelfde voorgehad.  Ik krijg het echt met de beste wil niet aan de praat.  Valt ook echt op dat de problemen begonnen zijn met wijziging van Wigo naar OneUp bij mij.  Voordien nooit last gehad.  Buiten 1 keer in buitenland gaan verbinding en kreeg het niet meer goed in België.  Abonnement moeten verwijderen en terug toevoegen toen en was terug in orde.

mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@chantaln6 

gaat niet via een mobiele interface.  Dit moet je echt via een PC (of MAC) doen.

mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 85
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Het not in abonnement is uiteindelijk wel verdwenen al blijf ik met de expired die geslecteerd is zitten alsook met nog 4 tal andere “profielen” die telkens blijven terugkomen.  En ik krijg maar telkens een klein moment de mogelijkheid om een nieuw abonnement te koppelen.  En zolang die niet blijft staan weet ik dat het mis gaat.

Piet_Kanarie
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

Gaat wel degelijk ook via de mobiele app - maar die stuurt je binnen de app automatisch naar de web-interface.

Ontkoppelen eSIM is wel geen garantie op succes. Zelfs met ontkoppelde eSIM kan ik onmogelijk een nieuwe koppeling maken.

De helpdesk weigert intussen om nog tussen te komen omdat ik een klacht bij de ombudsdienst heb neergelegd. Hierdoor zit mijn dossier bij de dienst "mediation" en mogen de gewone helpdesk medewerkers niet meer tussenkomen.

De boodschap die ik krijg is: "don't call us, we'll call you". Wachten op Godot dus ...

 

 

 

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@mce 

bedankt voor je stappenplan, heel duidelijk maar onder beheer je simkaarten zie ik e Sim voor smartwatch deactiveren niet staan. Enkel onderstaande zie afbeelding

IMG_9342.png

 en als ik mobiel abonnement toevoeg krijg ik melding dat er al een abonnement actief is. 😥

Piet_Kanarie
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@chantaln6 Als je dat ziet staan wil dat zeggen dat je eSIM effectief niet actief is, anders zou er op die pagina eSIM actief met een groen bolletje staan.

 

Heb net hetzelfde aan de hand. Helemaal ontkoppeld maar systeem bleef zeggen dat er al een koppeling was.

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSIM werkt niet meer op Apple Watch (Ultra)

@Piet_Kanarie  dus weer maar afwachten tot er een oplossing komt. Ik snap niet dat het zo lang moet duren voor een oplossing en dat bij zo een groot bedrijf.