mcasteels1
Experienced Meerweter
mcasteels1
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-02-2025
20:28
|
Lid sinds: 15-02-2018
Datum laatste bezoek: 27-02-2025 20:28
Ranking
Experienced Meerweter
30-09-2024
07:35
Niet leuk dat het voor je niet werkt. Ik kan je alleen de stappen geven die het voor mij hebben laten werken. Ik raad je aan om klacht neer te leggen via de Telecom Ombudsdienst. Het is niet normaal dat deze service zoveel problemen blijft hebben. In ieder geval, mijn volgende watch zal geen 4G verbinding meer hebben. Nu werkt het allemaal (wel die andere niet werkende abonnementen nog wel). Maar voor hoe lang?
... Meer weergeven
30-09-2024
07:32
Vervelend om te horen en klopt dat ze je call zomaar afsluiten (heb ik ook voorgehad, ze zeggen dat ze wachten op je feedback terwijl dit niet zo is …). Heb ik ook voorgehad. Ik raad je aan om naar de Telecom ombudsdienst te stappen. Je abonnement werkt niet zoals het moet. Meld zeker dat ze je ticket al meerdere keren zonder oplossing hebben afgesloten en je elke keer op Iris moet beginnen
... Meer weergeven
28-09-2024
14:15
Lees mijn vorige post nog eens goed. 1. Online zorgen dat je E-Sim niet actief staat. 2. Je oude profielen verwijderen en daar zit de frustratie, want het gaat niet altijd lukken, verschillende keren blijven proberen. Lukt een profiel niet, ga naar de volgende. Dit blijf je doen en geloof mij op een bepaald moment lukt het om alles weg te krijgen. Plots krijg je de optie om een nieuw profiel aan te maken. 3. Maak het nieuw profiel. Mogelijks zegt hij na in te loggen (en even te wachten) dat het niet zou gelukt zijn. Geen probleem, rustig blijven. 4. Check online of je es I’m actief staat. 5. Je zal merken dat na een tijd die oude profielen plots terug komen. Niets van aantrekken en zeker niets deleten 6. Mogelijks beide toestellen uitzetten (niet herstarten, uit zetten). Even wachten, opstarten en in mijn geval werkte de Apple Watch plots terug op 4G. 7. Ja die oude profielen zijn er terug, laten staan, niet deleten of je Apple Watch werkt plots niet meer.
... Meer weergeven
19-09-2024
07:16
Ook de oude laten staan. Dit was namelijk bij mij de oplossing. Als ik die ging verwijderen liep het telkens mis.
... Meer weergeven
28-08-2024
07:30
1
Ik heb hetzelfde probleem gehad en uiteindelijk toch terug kunnen activeren en werkt nu toch terug een 6 maand bijna …. Ook al updates gedaan op de iPhone en Watch. Als je wat terug kijkt in deze post heb ik alles genoteerd. Het komt erop neer om je eSIM online te deactiveren. Wacht dan zeker een dag. Dan is het een gevecht. Je moet echt al die profielen deleten en op een bepaald moment zijn ze even weg. Net genoeg tijd om een nieuw abonnement te activeren. Mogelijks zegt de app dat het niet gelukt is toch nog geen zorgen maken. En nu komt het. Al die oude profielen komen helaas ook terug. Laat deze staan, niets mee doen en bij mij werkt nu wel alles. Ook al heb ik nu 9 niet werkende profielen.
... Meer weergeven
29-06-2024
07:34
@Benito1083 i also still have these old multiple subscriptions, but the one that I added in the end is still working. I did not remove the old ones. if you have issues with the French Helpdesk, why not get in touch with the Dutch one? I’m certain they all speak English and explain them your problem. Tell them about this post and that you still experience issues.
... Meer weergeven
02-04-2024
21:27
@Willy14 de meesten hebben dat al gedaan ik heb dat toen ettelijke malen gedaan en helaas nooit een oplossing. Ik heb het uiteindelijk werkende gekregen ( zie hierboven) maar heb nog altijd 5 niet werkende plannen. Zodra ik ook maar eentje verwijderen stopt alles terug met werken. En moet ik terug alles meerdere keren verwijderen, hopen dat op een gegeven moment ze wegblijven. Dan de esim verwijderen op mijn Telenet. En dan (als de plannen weg blijven) terug eentje activeren. Want zodra er eentje terugkomt krijg je niet de mogelijkheid om te activeren! De foutmelding aanvaarden, want het gaat mis! Dan zie je terug alle niet werkende abonnementen toch terug komen en hopelijk komt er dan een zevende die plots wel werkt op 1 of andere bizarre reden. Nogmaals in mijn geval werkte alles perfect totdat ik mijn abonnement van Wigo heb laten omzetten naar OneUp eind oktober 2013. ja het werkt nu weer, toch zit ik met 5 niet werkende abonnementen. Het ziet er echt niet uit.
... Meer weergeven
19-03-2024
16:08
1
@mce Hier nu ook terug gelukt om te "activeren" ook al kreeg ik initeel een foutmelding. En het lijkt erop dat ik terug een 4G verbinding met de Watch heb. Helaas ook nog 5 niet werkende mobiele plannen. Vorige keer ook eventjes gelukt, maar correct opmerking van je. Bij het verwijderen van de oude plannen, werkt het niet meer. Dus nu er af gebleven en hopen dat het blijft werken. Nog niet echt opgelost al lijkt het (onder voorbehoud) momenteel te werken.
... Meer weergeven
19-03-2024
16:02
@chantaln6 je moet naar je My telenet gaan. Dan klik je rechts op Profiel. Dan ga je rechts een vak je gekoppelde diensten zien staan en daar kan je kiezen voor Simkarten beheren. Als je daar neits ziet staan, dan is de SIM niet actief en kan je normaal terug activeren via de Watch app op je telefoon. Heb je de add mobile plan niet dan moet je eerst abonnementen deleten totdat je deze terug hebt en dan activeren. Ik heb meerdere keren moeten proberen. Eerst een paar mledingen van Telenet dat ik hen moest contacteren (de typische foutmelding) en plots ging het wel. Helaas gevolgd door een foutmelding op de iphone dat ikd e watch moest controleren. De watch herstart en plots, jawel, lijkt het erop dat er een data verbinding is. elaas kwamen ook ale oue abonnementen die ik gedeleteted had 1 voor 1 terug. Maar die laat ik nu staan om te kijken of alles werkt. En dan zie daar dat mijn eSIM vor smartwatch Active staat. Wil ik die weg moet ik kiezen voor de teskt wat verder onderaan "eSIM voor smartwatch deactiveren"
... Meer weergeven
19-03-2024
09:05
Het not in abonnement is uiteindelijk wel verdwenen al blijf ik met de expired die geslecteerd is zitten alsook met nog 4 tal andere “profielen” die telkens blijven terugkomen. En ik krijg maar telkens een klein moment de mogelijkheid om een nieuw abonnement te koppelen. En zolang die niet blijft staan weet ik dat het mis gaat.
... Meer weergeven
19-03-2024
09:01
1
@chantaln6 gaat niet via een mobiele interface. Dit moet je echt via een PC (of MAC) doen.
... Meer weergeven
19-03-2024
08:59
@mce niets herstarten en ook niets meer in de Wat h App doen. Want dan ben je je verbinding terug kwijt. Net hetzelfde voorgehad. Ik krijg het echt met de beste wil niet aan de praat. Valt ook echt op dat de problemen begonnen zijn met wijziging van Wigo naar OneUp bij mij. Voordien nooit last gehad. Buiten 1 keer in buitenland gaan verbinding en kreeg het niet meer goed in België. Abonnement moeten verwijderen en terug toevoegen toen en was terug in orde.
... Meer weergeven
16-03-2024
15:01
En helaas weeral uren voor niets bezig geweest. De oude abonnementen zijn terug in de app zichtbaar. 5 abonnementen. Ik snap er niets van. Ergens moeten die toch staan en zo terug zichtbaar worden!.
... Meer weergeven
16-03-2024
13:39
Weer een paar stappen genomen. iPhone en Watch herstart en de “slechte” abonnementen blijven weg. Daarnet wel even gedacht dat het gedaan met spelen was. De tekst om terug te activeren was grijs (normaal oranje) en plots ging de app weer “updaten”. Ik kreeg het draaiende cirkeltje. Al een geluk na 5 minuten terug zoals het moet. Ik heb. nu mijn E-Sim terug weg gehaald via de mijn Telenet website en dat lijkt ook gelukt te zijn. Volgende en laatste stap is terug activeren en daar ga ik terug een dag voor wachten.
... Meer weergeven
16-03-2024
08:42
ik blijf testen en proberen. Niet alleen voor mij maar ook om Telenet te helpen dit voor iedereen op te lossen. Gisteren al gestart rond 20u toch eens terug gaan proberen om de abonnementen te deleten. Eerst met de “not in use” die na de eerste poging vrij snel weg bleef. Van 5 niet werkende naar 4. Dan de expired als volgende proberen deleten. Na een wat langere tijd bleef deze ook weg. Positief dus, nog 3 te gaan. Dan maar eens een andere, 1ste van bovenaf genomen om te verwijderen en hier ging het in eerste instantie mis. Plots kwam de 4de terug en heel bizar de bovenste die voordien expired was, was dit niet meer, sterker het leek plots te werken! Nog wat testen gedaan en de E-sim bleef actief. Apple watch zei ook er een abonnement was. Dus volle moed toch proberen om van 1 werkend abonnement en 3 niet werkende verder te gaan naar 1 werkende. Na een half uur elke keer een abonnement te proberen deleten en er niet in te slagen (geen foutmeldingen gekregen ze gingen niet weg) en te wisselen tussen welke eerst te verwijderen kwam ik na 30 minuten op 1 werkend abonnement en 2 niet werkende. Die 2 laatsten kreeg ik echt niet weg. Ook nooit een foutmelding. Soms kwam de 4de weer terug maar kon ik wel terug deleten. Om ik dacht 22u er toch genoeg van te hebben en toch even wat TV te zien (en blij dat het werkt, zonde van die 2 extra abonnementen) pak ik de telefoon terug om toch nog eens te proberen. En helaas, weeral geen verbinding meer. 1ste abonnement op expired en dan die 2 abonnementen (die je niet kan selecteren en geven een foutmelding). Dus we beginnen opnieuw. Ik delete de woorden in de hoop dat er geur eentje actief gaat worden. Maar helaas, niets. Ik wacht nog even en beslis om dan maar de tweede te deleten. En dat lukt ook. De laatste kan ik ook deleten en ik heb weer netjes de Setup Mobile device service. Ik ben dan gestopt (ik had er genoeg van) en wilde zeker zijn dat het zo zou blijven. Telefoon op de lader, Watch uit en op de lader en uiteindelijk gaan slapen. En deze ochtend stond alles nog zoals ik het achtergelaten. Geen abonnementen. Opemerking op Mijn Telenet staat de E-Sim voor de Watch nog steeds actief. Volgende stappen voor mij. Vandaag de iPhone en Watch uitzetten en terug opstarten en hopen dat de abonnementen weg blijven. Indien dat het geval is, de E-sim verwijderen. Terug een nachtje wachten en als alles dan In orde is, maandag terug het abonnement activeren via de Watch. Heel veel werk terug ingestoken. Screenshots (elke keer er een wijziging was) genomen en via de whatsapp ook naar Telenet verzonden. Hopelijk kunnen ze dit gebruiken om hun logs ook eens na te kijken.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-08-2024 07:30 | |
1 | 19-03-2024 16:08 | |
1 | 19-03-2024 09:01 | |
1 | 15-03-2024 20:26 | |
1 | 11-03-2024 07:35 | |
1 | 01-03-2024 09:09 | |
1 | 29-02-2024 07:37 | |
1 | 29-02-2024 07:32 | |
1 | 13-12-2023 16:30 | |
1 | 23-11-2023 09:23 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
858 | 23-11-2023 09:23 | |
9584 | 12-12-2018 18:35 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig