ik blijf testen en proberen. Niet alleen voor mij maar ook om Telenet te helpen dit voor iedereen op te lossen. Gisteren al gestart rond 20u toch eens terug gaan proberen om de abonnementen te deleten. Eerst met de “not in use” die na de eerste poging vrij snel weg bleef. Van 5 niet werkende naar 4. Dan de expired als volgende proberen deleten. Na een wat langere tijd bleef deze ook weg. Positief dus, nog 3 te gaan. Dan maar eens een andere, 1ste van bovenaf genomen om te verwijderen en hier ging het in eerste instantie mis. Plots kwam de 4de terug en heel bizar de bovenste die voordien expired was, was dit niet meer, sterker het leek plots te werken! Nog wat testen gedaan en de E-sim bleef actief. Apple watch zei ook er een abonnement was. Dus volle moed toch proberen om van 1 werkend abonnement en 3 niet werkende verder te gaan naar 1 werkende. Na een half uur elke keer een abonnement te proberen deleten en er niet in te slagen (geen foutmeldingen gekregen ze gingen niet weg) en te wisselen tussen welke eerst te verwijderen kwam ik na 30 minuten op 1 werkend abonnement en 2 niet werkende. Die 2 laatsten kreeg ik echt niet weg. Ook nooit een foutmelding. Soms kwam de 4de weer terug maar kon ik wel terug deleten. Om ik dacht 22u er toch genoeg van te hebben en toch even wat TV te zien (en blij dat het werkt, zonde van die 2 extra abonnementen) pak ik de telefoon terug om toch nog eens te proberen. En helaas, weeral geen verbinding meer. 1ste abonnement op expired en dan die 2 abonnementen (die je niet kan selecteren en geven een foutmelding). Dus we beginnen opnieuw. Ik delete de woorden in de hoop dat er geur eentje actief gaat worden. Maar helaas, niets. Ik wacht nog even en beslis om dan maar de tweede te deleten. En dat lukt ook. De laatste kan ik ook deleten en ik heb weer netjes de Setup Mobile device service. Ik ben dan gestopt (ik had er genoeg van) en wilde zeker zijn dat het zo zou blijven. Telefoon op de lader, Watch uit en op de lader en uiteindelijk gaan slapen. En deze ochtend stond alles nog zoals ik het achtergelaten. Geen abonnementen. Opemerking op Mijn Telenet staat de E-Sim voor de Watch nog steeds actief. Volgende stappen voor mij. Vandaag de iPhone en Watch uitzetten en terug opstarten en hopen dat de abonnementen weg blijven. Indien dat het geval is, de E-sim verwijderen. Terug een nachtje wachten en als alles dan In orde is, maandag terug het abonnement activeren via de Watch. Heel veel werk terug ingestoken. Screenshots (elke keer er een wijziging was) genomen en via de whatsapp ook naar Telenet verzonden. Hopelijk kunnen ze dit gebruiken om hun logs ook eens na te kijken.
... Meer weergeven