41887
netweters
|
18397
gesprekken
|
19882
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.
Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.
In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.
Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Willy14 Heb je al klacht ingedient bij de ombudsdienst? en schadevergoeding geeist?
Bij mij heeft het ook vele maanden geduurd voor het werkte, uiteindelijk heb ik een schadevergoeding ontvangen per dag dat het niet werkte, in totaal toch meerdere maanden abonnementsgeld.
Dank je voor je tip! Ben dit zekerst van plan als dit nog lang blijft aanslepen🤔
@Willy14 wel uw bewijzen toevoegen van uw eerste melding aan telenet, vanaf dan kan de schadevergoeding beginnen lopen
@Christof75
Waar heb je die vergoeding geeist?
Zelf krijg ik er geen, is geen hoofdservice wordt me steeds gezegd.
Hoeveel heb je ontvangen als vergoeding en over welke tijdsduur? Bij mij was het begin Juli tem half December.
@Joebeee Ik had klacht ingediend met alle bewijzen telkens ik telenet gecontacteerd had. Ik heb een bedrag per dag ontvangen voor de volledige periode dat het niet werkte.
Ik maakte ook de opmerking dat telenet van de problemen wist, maar toch bleef apple watchen verkopen zonder waarschuwing dat hun dienst niet werkte. Dat er ook geen warschuwingen op hun site stonden, dan ze deze dienst bleven commercialiseren terwijl men wist dat het niet werkte.
Nij mij ging het over een periode van 8 maanden. Op het laatste belde telenet mijn wekelijks op om te vragen of het al werkte. Het ergste vond ik dat Suzy dit hier op het forum nog durfde ontkennen dat telenet mij zelf contacteerde.
Als ze voelen dat het hun veel geld gaat kosten kunnen ze wel snel rreageren.
De ombudsdienst is the way to go
Dit krijg ik als antwoord.
andere problemen gaan voor bellen,sms en wat met de vele ontevreden klanten?
Telenet wordt eens wakker zeg.
@Bjarne schreef:
Gezien het al een tijdje geleden is dat we nog een update hebben kunnen delen, willen we jullie toch graag op de hoogte blijven houden over dit topic. Ondertussen hebben we bevestiging gekregen dat de oorzaak van het probleem gevonden is en dat men werkt aan een oplossing. Een exacte datum voor deze oplossing hebben we nog niet meegekregen. Van zodra we dit concreet weten, zullen we het hier ook delen.
@chantaln6 @Christof75 @mce We hebben doorgekregen van onze collega's dat de fix van dit issue op 26 februari gebeurd zou zijn. Daarom willen we graag van jullie zelf eens horen of het nu wel lukt om Telenet One Number te koppelen met jullie Apple Watch. Aarzel dus zeker niet om het met ons te delen moest het toch nog niet in orde zijn. Dan kunnen we dit meteen doorgeven.
Heb dan ook mijn compensatie gekregen na contact met de onbutsdienst.
De volle 34 euro, voor 6 maand problemen. Gelet op het feit dat ik maandelijk 118 euro betaal, is dit een belachelijke compensatie.
De laatste fix heeft het opgelost. Eindelijk, na vele maanden terug een mobiele verbinding op mijn watch.
Een extra compensatie van 85euro gekregen op mijn Telenet afrekening. (enige maanden terug had ik ook al een compensatie gekregen.)
Dus all bij all tevreden
Dit is uitstekend ! Bedankt voor het goede nieuws!
Bjarne,
mij lukt het niet. Meerdere keren los gekoppeld en krijg dan melding dat er al een smartwatch is gekoppeld aan het mobiele nummer. Op my Telenet vind ik niet waar ik het moet uitzetten.
En een compensatie hier 0,0😩
Gij is snel aan antwoorden uitnodigen neem je weg via de applicatie de iPhone edge en onder mooie plan moet je op de trekken en het plan wegnemen. Het duurt wel een tijdje voordat je op mijn tenet onder je simkaart nummer of telefoon zit dat het plan of easy niet meer actief is. Als dit niet meer actief is dan kan je terug dezelfde koffie doen op de applicatie van de iPhone (in mijn geval heb ik een iPhone),
nadien moet je terug je one Number and IM activeren via de applicatie wat en m’n vraagt dan terug je e-mail en paswoord in te blijven en de activatie van de eSIM te aanvaarden. Later kan je kijken op mijn Telenet of die is dus actief is en er staat een groen puntje naast je eSIM mobiel nummer op mijn Telenet als vis dat deze wel duidelijk terug geactiveerd is,
dus wens je terug je je Sint activeren moet je die eerst deactiveren via de Apple Watch applicatie op je smartphone.
de Apple Watch en mobile applicatie gaat dan automatisch naar het Telenet Mobile plan zoeken op de server van Telenet en verbinding maken. Dan zou je normaal terug wat kunnen verbinden of verbinding zou terug moeten actief zijn op je edge. Je kan die testen nadien ja zwart voor uit te zetten en de wat zien of je een verbinding hebt 4G. Hoop dat dit klaar voor je is want het is niet gemakkelijk te verstaan als je de toestellen niet onder de hand.
Sorry voor de tijd fouten want ik heb dit antwoord gedicteerd en Siri heb ik net gelezen verstaat volgens mij niet goed Nederlands!💪
Het probleem is dat bij mij de abonnementen blijven staan. Ik heb nu 3 abonnementen in de Watch app staan en deze gaan niet weg. Deze houden een nieuwe koppeling ook tegen.
Al alles uitgetest.