41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.
Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.
In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.
Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na de laatste update werkte mijn esim ook niet meer, verwijdert op mijn gsm en gedeactiveerd op mijn telenet, dagje gewacht en terug geactiveerd en plots werkte het terug.
Dee week een hard reset gedaan van mijn iphone en plost werkt de esim niet meer, ik ga deze week opnieuw loskoppelen en dan terug proberen
Bedankt voor je antwoord, deze oplossing had ik gisteren ook gevonden in een andere thread.
Ik heb dit nu gedaan en ben 24h aan het wachten om opnieuw te activeren.
Ik hou je op de hoogte of dit de problemen opgelost heeft.
Helaas geen succes.
Werkt nog steeds niet.
Telenet graag een oplossing hiervoor!!!
@ArthurDV schreef:Telenet graag een oplossing hiervoor!!!
Dan vrees ik dat je hier niet aan het juiste adres bent. Op de Netweters helpen klanten elkaar, en is er weinig opvolging door Telenet zelf.
Wil je je richten tot Telenet, dan doe je dat best via de klantendienst (op Social Media lijkt me het makkelijkste, dan moet je geen uren in de wacht staan)
Ik heb hetzelfde probleem. Het is echt geglitched, niet normaal.
Mijn Apple Watch meerdere malen gewist en mijn iPhone ook een keer gewist, maar heeft niks verholpen.
Bij mij zijn er voortdurend "Telenet" duplicaten, als ik deze verwijder komen ze terug. Supper irritant!
Het werkt na activatie 1 minuut, en dan niet meer. Echt belachelijk.
Wat loopt er eigenlijk wel nog goed bij Telenet? Hun facturatiesysteem zeker...
Screenshot:
Los het op Telenet! We betalen genoeg.
Jammer dat de concurentie geen smartwatch eSIM aanbiedt.
Lijkt algemeen probleem. Ons beide cellular apple watches werken niet meer. Deactiveren via mijn telenet geeft een fout. Activeren gaat dus ook niet meer. Telefonisch contact gehad met Telenet Business maar na een uur is telenet er ook niet in geslaagd om de esim te deactiveren. Is doorgestuurd naar 3de lijn dus weet nu niks meer. Ze konden ook geen Incident of referentienummer meer geven omdat het ticket niet meer bij 1ste lijn zit.
eSim op Apple Watch geïnstalleerd volgens de stappen die Telenet voorschrijft. Ik krijg ook bevestiging op mijn IPhone dat de installatie gelukt is.. Echter, mijn Apple Watch geeft aan dat er geen eSim is geïnstalleerd en de Apple Watch app op mijn Iphone geeft aan dat het abonnement niet in gebruik is. Apple Watch en IPhone beide al helemaal opnieuw geïnstalleerd (fabrieksinstellingen), naar Telenet winkel service point geweest (alle abonnementen zijn in orde) en Telenet klantendienst kan ook niet helpen (nieuw ticket aangemaakt). Iemand hetzelfde probleem?
Zelfde probleem.. nog steeds geen oplossing
Beste,
Na installatie op iPhone moet je beide toestellen heropstarten, dit werkt het beste (niet altijd nodig).
Als dit gebeurt is hou er rekening mee dat je soms een paar uur of een dag moet wachten eer dat je Apple Watch geactiveerd is voor esim.
Weet dat dit rottig is maar geduld is een deugd, maar dit werkt wel degelijk bij Telenet.
Beste,
Dit is ook voor de Apple Watch Ultra
Als je op de iPhone meerde profielen hebt staan in de app van de Apple Watch eerst allemaal verwijderen, (iPhone heropstarten)
Profiel esim terug installeren in de Apple Watch app op je iPhone.
Na installatie op iPhone moet je beide toestellen heropstarten, dit werkt het beste (niet altijd nodig).
Als dit gebeurt is hou er rekening mee dat je soms een paar uur of een dag moet wachten eer dat je Apple Watch geactiveerd is voor esim.
Weet dat dit rottig is maar geduld is een deugd, maar dit werkt wel degelijk bij Telenet.
Als je esim niet werkt op je Apple Watch niet je apple watch en je iPhone wissen, is niet nodig ligt niet aan de OS.
Ligt aan de connectie, lees mijn onderste bericht.
Beide toestellen heropstarten, niet loskoppelen = aan wissen van je apple watch. Plus is tijd verlies voor jezelf als er anders geen probleem is voor jezelf
Hier werkt het ook niet al meer dan een maand of zo.
Kan zelfs bij Mobiele Netwerken de verschillende Telenet Abonnementen niet verwijderen.
Back Office weet het effe ook niet wat er aan de hand is vingertje wijst wel naar Apple…..
Heb al een tijd hetzelfde probleem.
Heb van Telenet volgende antwoord gekregen dat ik in een andere thread heb gepost:
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Deactivatie-eSIM-van-Apple-Watch/m-p/175777#M11138
Ik heb het voor je nagevraagd en dit is een algemeen alarm momenteel. Je bent dus zeker niet de enige met dit probleem en we zoeken met spoed naar een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak.