Beantwoorden
gregy
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! Netjes! Pionier

Mobiel data verbruik/historiek in MyTelenet.

Ik heb een one abonnement met 4 simkaarten. Alle 4 zijn deze onbeperkt.

Nu zou ik graag ergens via de telemeter bvb het totaal verbruik per nummer kunnen zien zoals dat bvb wel gaat met de vaste internet lijn. Ik vind het alvast nergens terug. Op de factuur staat wel per nummer en per dag het verbruik.(maar ga niet voor 4 nummers elk 30 dagen liggen optellen van een paar maand natuurlijk)

(Reden ->  ik denk dat ik voor 3 nummers met de 10Gb limiet optie voldoende heb)

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Mobiel verbruikt historiek.

5 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Via "Mijn Telenet" kan je toch het verbruik zien van iedere SIM kaart?

Zie screenshot hieronder ...

Nu ik het zie: deze SIM kaart kan ook gemakkelijk gedwongraded worden naar 10GB 🤔

Schermafbeelding 2024-11-11 232833.png

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ik kan inderdaad zoals @flip1953 zegt in de app & op Mijn Telenet het verbruik per nummer zien, en ook op de factuur zoals je zelfs reeds vermelde.

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
gregy
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! Netjes! Pionier

Je kan inderdaad je actueel totaal verbruik per nummer zien, maar niet van de voorbije periode. Als ik dat moet weten moet ik elke laatste dag voor vernieuwing dit ergens noteren. Op het factuur zie je het totaal verbruik voor alle simkaarten en verderop het verbruik per nummer per dag. Ik zou graag het totaal verbruik per nummer per maand zien om een idee te hebben welke ik kan downgraden. 

Tags (1)
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Je zal het moeten doen met deze informatie

• via Mijn Telenet, het verbruik van de lopende periode per SIM kaart
  • via de factuur het dagelijks verbruik

Een "historiek" zoals jij wilt, is er niet 🙄.

Je hoeft toch niet noodzakelijk te wachten tot de laatste dag van de facturatieperiode? Gewoon af en toe eens controleren op "Mijn Telenet", je zal al gauw zien welke SIM kaarten grootverbruikers zijn of niet (ook op de 25ste dag van de lopende periode is dit al duidelijk, toch?) 😉

PS. Je kan heel gemakkelijk en flexibel overschakelen van 10GB naar unlimited - en terug (max. één keer per maand, dacht ik)

• 10 GB = totaal 10 GB binnenland en roaming
  • onbeperkt = 300 GB binnnenland + 40 GB roaming

Je kan dus al jouw kaarten op 10GB zetten (maandelijkse besparing: 7.50€ per SIM), en als je een groter verbruik voorziet (voorbeeld tijdens de verlofperiode), kan je voor je vertrek de sim tijdelijk omzetten naar unlimited...

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ik heb tegenwoordig zelf maar 1 nummer bij Telenet, maar toch vreemd dat er op de factuur geen totaal per nummer staat. Zou wel mogen inderdaad, of in de app/Mijn Telenet.

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.