chantaln6
Professional Weetjesweter
chantaln6
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-09-2024
23:46
|
Lid sinds: 16-10-2015
Datum laatste bezoek: 28-09-2024 23:46
Ranking
Professional Weetjesweter
20-04-2024
08:23
Toevallig afgelopen maanden veranderd van abonnement? Want mijn e Sims stond nog op oude abonnement.
... Meer weergeven
03-04-2024
11:51
1
In de voormiddag een mailtje ontvangen van Telenet dat mijn probleem is opgelost. En HOERA ik heb “voorlopig” terug 4G op mijn Apple Watch. Opgelucht.
... Meer weergeven
03-04-2024
09:02
Gisteren via whats app contact gehad met Telenet. Eindelijk een duidelijk antwoord van een zekere Fanuel. Die zag dat mijn e sim nog met een ander toestel was verbonden, vandaar dat ik dus e Sim deactiveren niet zie staan in mijn Telenet. Dit door de overstap maanden geleden van Wiggo naar one. dan neemt een Esther het gesprek over en zegt ze we zijn ermee bezig. Nu ze weten waar mijn probleem is kunnen ze dat toch oplossen. 😡😡
... Meer weergeven
01-04-2024
22:03
heb het via pc en mac al geprobeerd. lukt ook niet! staat er gewoon niet bij
... Meer weergeven
01-04-2024
22:01
zelfs via gewone pc is dat niet te vinden.
... Meer weergeven
01-04-2024
21:57
om moedeloos van te worden. hier zelfde probleem
... Meer weergeven
01-04-2024
21:54
wat een geluk voor jou! ik zit nog steeds met het zelfde probleem. alleen krijg ik deactiveer e-sim niet zien onder mobiel.ga deze week klacht neerleggen bij de ombudsdienst ben het zo beeuu
... Meer weergeven
19-03-2024
15:03
via mac, pc alles geprobeerd. niets te zien op my telenet - mobiel - simkaarten 😞
... Meer weergeven
19-03-2024
11:50
@Piet_Kanarie dus weer maar afwachten tot er een oplossing komt. Ik snap niet dat het zo lang moet duren voor een oplossing en dat bij zo een groot bedrijf.
... Meer weergeven
19-03-2024
11:05
@mce bedankt voor je stappenplan, heel duidelijk maar onder beheer je simkaarten zie ik e Sim voor smartwatch deactiveren niet staan. Enkel onderstaande zie afbeelding en als ik mobiel abonnement toevoeg krijg ik melding dat er al een abonnement actief is. 😥
... Meer weergeven
17-03-2024
21:56
@@Bjarne mijn probleem is dat ik op mijn Telenet mijn e Sim niet kan deactiveren. kunnen jullie dat op afstand doen?
... Meer weergeven
17-03-2024
21:39
@@Bjarne aangezien ik in mijn Telenet niets zie om e Sim te deactiveren kunnen jullie dat niet op afstand doen?
... Meer weergeven
17-03-2024
21:34
Mijn probleem is dat ik op mijn Telenet niet zie hoe ik e Sim kan deactiveren!!!! Zie niks staan en toch krijg ik melding dat ik al een apple Watch heb geactiveerd😥
... Meer weergeven
16-03-2024
10:36
Mijn problemen zijn ook begonnen na de overstap van wigo naar one. ik zie in mijn Telenet zelfs geen e Sim actief staan. dit is de oplossing van Telenet. nadat ik gevraagd had of het dan beter was om een nieuwe e Sim aan te vragen Hey Chantal, ik weet helaas niet of dit de oplossing zal bieden aangezien het One number eigenlijk vast staat. Best wachten we eigenlijk even het probleem af zodat daarna alles vlot verloopt. Doran
... Meer weergeven
11-03-2024
22:42
1
Vreselijk hè! Hier ook nog steeds niet opgelost
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die chantaln6 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
2 | |||
4 | |||
1 | |||
1 | |||
1 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-04-2024 11:51 | |
1 | 11-03-2024 22:41 | |
1 | 11-03-2024 22:42 | |
1 | 03-03-2024 20:22 | |
1 | 01-03-2024 08:36 | |
1 | 28-02-2024 21:41 | |
1 | 25-02-2024 10:02 | |
1 | 23-02-2024 10:37 | |
1 | 09-02-2024 11:53 | |
1 | 07-02-2024 18:39 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1976 | 03-04-2024 11:51 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig