41541
netweters
|
18104
gesprekken
|
19568
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn eSIM op mijn Apple Watch Ultra niet meer.
Ik heb reeds meermaals de eSIM verwijderd van mijn Apple Watch, gedeactiveerd en Mijn Telenet en alles opnieuw geactiveerd.
In de instellingen van mijn Apple Watch op mijn iPhone zie ik Telenet staan onder de netwerken die niet in gebruik zijn en krijg deze niet geactiveerd.
Dit is heel vervelend aangezien ik speciaal een simkaartje bij Telenet heb aangevraagd om de eSIM op smartwatch te kunnen gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de voormiddag een mailtje ontvangen van Telenet dat mijn probleem is opgelost. En HOERA ik heb “voorlopig” terug 4G op mijn Apple Watch. Opgelucht.
Hier weeral meer dan een maand dat het niet werkt en 0,0 feedback van Telenet omtrent het probleem na meerdere keer navragen. Binnen enkele maanden fiber en al hun rommel vliegt buiten na 25j.
Toevallig afgelopen maanden veranderd van abonnement? Want mijn e Sims stond nog op oude abonnement.
Hier is het probleem ook terug na enkele maanden goed te werken.
Stond “verlopen” bij abonnement in de watch. Deactiveren en activeren lukt niet meer.
Business support een bericht gestuurd… ben benieuwd
Nee, na update van iphone en watch
Hier twintig jaar Telenet. Al meer dan een half jaar geen oplossing. Als Fiber komt, Telenet gaat...
We hebben dit onderwerp en jullie reacties nog een tijdje opgevolgd. We kunnen bevestigen dat de issues die jullie ervaren niet algemeen zijn, maar individueel. Daarom is het niet langer mogelijk om dit te blijven opvolgen via De Netweters, aangezien we via hier geen zicht hebben op jullie persoonlijke dossiers en de status ervan. Ervaar je vandaag nog steeds problemen met jouw Telenet ONE Number en lukt het nog steeds niet om hem zelf te deactiveren dan neem je best contact op met de klantendienst om hier een individueel dossier voor op te maken.
Indien de Telenet ONE Number correct geactiveerd en geconfigureerd is, kan je de status er van raadplegen via MyTelenet bij 'Mijn Producten' > 'Je simkaarten'.
Hello,
I'm not dutch speaking but I have also the same problem.
However, when I call the hotline, the french support is unaware of any of theses issues and doesn't want to create an incident for me...
Everytime, they tell me that the support team is working on it and I have to be patient...
I have the issue with 9 subscriptions displayed as "Expired" in my Apple Watch for more than 8 month now... sometime one start working for few days than it disapear.
Very frustrating that the french support is unable to, at least, create a case and escalate it...
i also still have these old multiple subscriptions, but the one that I added in the end is still working. I did not remove the old ones.
if you have issues with the French Helpdesk, why not get in touch with the Dutch one? I’m certain they all speak English and explain them your problem. Tell them about this post and that you still experience issues.