Beantwoorden
Priscilla1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

Hallo, iemand ervaring met het niet kunnen stopzetten van de dienst Telenet Number One via Mijn Telenet?

 

Ik ontdekte deze week dat mijn koppeling met mijn smartwatch niet meer werkte. Netweters adviseert om de koppeling met het Telenet mobiel abonnement op de smartwatch te verwijderen en de dienst Number one stop te zetten om dan vervolgens alles opnieuw in te stellen.

Stopzetten van Number One lukt mij zelf dus niet. Via Mijn Telenet volgt telkens de foutmelding neem contact op met de klantendienst. Dat heb ik gisteren gedaan per telefoon. 1,5 uur in de wacht gehangen, tussentijds doorgeschakeld naar de Technische dienst maar daar haalde mij niemand uit de wacht.

Vervolgens contact opgenomen via de chat, maar daar kom ik vooralsnog ook niet verder. IMSI nummer moet doorgeven voor een deactivatie. Met daarop een volgende bericht uren laten: "De activatie is gelukt kan je nog eens testen". Nu hoopte ik dat de deactivatie al had plaatsgevonden maar helaas. Koppelen met smartwatch lukt niet en het stopzetten van Number One ook niet. Daarnaast reageren ze via de chat enorm traag.

 

Heeft iemand raad?

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

Helaas, je bent ook slachtoffer van de al weken durende problemen met de overschakeling van hun software. Je kan enkel maar geduld hebben. 😐😰



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Priscilla1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

Dank je wel voor je reaktie. Ik blijf positief dat het opgelost wordt. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. Zodra er een update is over het proces meld ik dat hier.

0 Likes
Priscilla1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

Ik ben zojuist gebeld door iemand van Telenet Business. Ik moest mijn watch loskoppelen van mijn iphone. Dat heb ik gedaan. Echter bij instellen van het mobiel abonnement via de apple watch app komt er nu de melding: SPManageAccount.title Wil je je telenet One Number optie beheren ga dan naar mijn.telenet.be

 

Dat heb ik gedaan maar bij uw producten / diensten staat de dienst Number One niet meer tussen waardoor er niks te activeren valt. Weet iemand raad? Ik ben toch zeker niet de enige met dit probleem?

 

Ex-Netweter
 

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

Je bent wellicht niet de enige met dit probleem, de vreemde melding met "SPManageAccount.title" komt hoogstwaarschijnlijk uit een Telenet SharePoint-database.
Dat lijkt me dus een bug in het achterliggende IT-systeem van Telenet.
Een bug die hoogstwaarschijnlijk door een onderaannemer van Telenet moet opgelost worden, want Telenet besteedt steeds meer technische know-how uit aan goedkope onderaannemers.

Conclusie: dit probleem is vandaag niet op te lossen.

Wanneer dan wel?
Geen idee. De bugs in het nieuwe IT-systeem van Telenet zijn talrijk en sommige blijven al maanden onopgelost.

 

0 Likes
Priscilla1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet

GOED NIEUWS!

 

Vorige week ontving ik opeens een smsje "uw Telenet One Number is succesvol stopgezet". Op dat moment was ik in het buitenland. Zaterdag alles opnieuw geactiveerd. Het koppelen lukte meteen maar in eerste instantie leek de smartwatch geen netwerk te vinden maar na een half uur wel. Ik kreeg ook een smsje uw One Number is succesvol geactiveerd.

Dus mensen er is hoop! Het is dus een technisch probleem dat door de Technische dienst moet worden opgelost en niet door jezelf. Het vreemde is wel dat helemaal niemand van de klantendienst contact heeft opgenomen. Maar goed ik ben happy!