Stopzetten One Number via Mijn Telenet lukt niet
Hallo, iemand ervaring met het niet kunnen stopzetten van de dienst Telenet Number One via Mijn Telenet?
Ik ontdekte deze week dat mijn koppeling met mijn smartwatch niet meer werkte. Netweters adviseert om de koppeling met het Telenet mobiel abonnement op de smartwatch te verwijderen en de dienst Number one stop te zetten om dan vervolgens alles opnieuw in te stellen.
Stopzetten van Number One lukt mij zelf dus niet. Via Mijn Telenet volgt telkens de foutmelding neem contact op met de klantendienst. Dat heb ik gisteren gedaan per telefoon. 1,5 uur in de wacht gehangen, tussentijds doorgeschakeld naar de Technische dienst maar daar haalde mij niemand uit de wacht.
Vervolgens contact opgenomen via de chat, maar daar kom ik vooralsnog ook niet verder. IMSI nummer moet doorgeven voor een deactivatie. Met daarop een volgende bericht uren laten: "De activatie is gelukt kan je nog eens testen". Nu hoopte ik dat de deactivatie al had plaatsgevonden maar helaas. Koppelen met smartwatch lukt niet en het stopzetten van Number One ook niet. Daarnaast reageren ze via de chat enorm traag.
Heeft iemand raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
eSIM
-
iOS
-
Telenet One Number