Hallo Ik heb al enkele weken problemen met mijn Telenet email-adres toe te voegen aan Microsoft Outlook 2010. Ik heb een tutorial gevonden over het toevoegen van je email-adres en heb dit stap voor stap heel nauwkeurig gevolgd https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-outlook-2010-in-voor-mijn-telenet-e-mailadres/ Maar dat bleek toch niet in orde te zijn, na alles correct ingevuld te hebben Als ik daarna test account setting doe volgt dit. Maar dan komt het probleem. Het volgende scherm komt steeds terug! Een een vriend vertelde me dat het lag aan de 'smtp server' dat die mij niet wou laten inloggen. Dit scherm blijft na herhaaldelijks op OK klikken terugkomen, dus het mij weigeren van aan te melden op de smpt server. Ik heb reeds gebeld naar telenet techniekers maar die konden mij niet verder helpen, na verder onderzoek bleek er geen problemen te zijn met mijn email-adres. Hopelijk kan er hier iemand mij spoedig helpen!
... Meer weergeven