talen
Freshman Bijna Allesweter
talen
Neem contact met mij op
Lid sinds: 18-09-2014
Ranking
Freshman Bijna Allesweter
08-04-2016
08:03
Afhankelijk van hoe je je mails leest. Gebruik je gewoon de webmail? Dan staan ze er normaal allemaal nog in en kan je zoeken rechts bovenaan gebruiken. Eens mails effectief verwijderd zijn (ze staan niet meer in de prullenbak) kan je deze niet meer terughalen Gebruik je een mailprogramma en haal je je mails op via imap? Dan kan je normaliter alle mails (tenzij verwijderd) terug vinden op je pc aangezien imap je mailprogramma met de webmail synchroniseert. Wat je doet via webmail gebeurd dus ook in het mailprogramma en vice versa. Eens mails effectief verwijderd zijn (ze staan niet meer in de prullenbak) kan je deze niet meer terughalen Gebruik je een mailprogramma en maak je gebruik van POP3? Afhankelijk van de instelling komen de mails binnen op je pc en worden deze op de server verwijderd of behouden dus hier is het afhankelijk van de bepaalde instelling of je nog een duplicaat hebt op de webmail of niet.
... Meer weergeven
06-04-2016
07:28
Ik zou alle extra apparaten die aan de tv gekoppeld zijn eens op een stekkerblok hangen en die stekkerblok uitschakelen wanneer je gaat slapen. Staat je tv toch weer aan in de ochtend is de kans groot dat er iets anders (remote van de buren, elektrische garagedeur op afstand openen, etc etc etc) de oorzaak zou kunnen zijn en dan ga je philips dienen te contacteren. Klinkt een beetje vreemd, maar het valt voor dat het zoiets zou kunnen zijn. CI+ module is niet in staat om je tv vanzelf in te schakelen. Ook niet voor updates als deze er al zouden zijn. Dus in beide gevallen heb ik het vermoeden dat het over smart tv's gaat die met internet zijn verbonden (wifi/kabel) en zou ik eens naar de instellingen kijken van de tv zelf of daar het euvel niet zit.
... Meer weergeven
05-04-2016
05:37
Silverlight op een tablet? Juist ja. Doe eens een factory reset op je tablet. Het kan een conflict zijn tussen verschillende apps of een android update waarbij je eigenlijk altijd zo een reset moet uitvoeren na installatie. Hou er ook rekening mee dat de nieuwe yelo niet meer zal werken op toestellen die een lagere android versie hebben dan 4.1.x.
... Meer weergeven
05-04-2016
05:32
1
Er is niet veel aan te doen gezien de zenders zelf deze beperkingen opleggen
... Meer weergeven
24-03-2016
07:26
Je kan gewoon via je draadloze netwerken wifree selecteren, je gegevens daarin zetten en zo kan je altijd verbinden via homespots en hotspots als deze in de buurt zijn.
... Meer weergeven
02-02-2016
22:46
Er staat toch dat je de klantendienst dient te contacteren voor dit probleem? Lijkt een achterliggend probleem te zijn waarvoor een dossier moet aangemaakt worden.
... Meer weergeven
15-10-2015
12:40
Je kan je eigen adressen aanmaken met je @zyx.be via mijn telenet. Dat doe je op dezelfde manier als wanneer je een mailadres wil toevoegen aan een mailbox. Deze uitleg vind je op de klantenservice
... Meer weergeven
15-10-2015
10:27
Android 6 is net 10 dagen gereleased... geef ze even tijd om de eventuele nodige aanpassingen te doen. Het kan perfect zijn dat het op bepaalde toestellen wel werkt en op andere niet met android 6. Op mijn tablet werkte yelo play ook met android 4 en na de update naar 5 niet meer... dus ik bedoel maar.
... Meer weergeven
21-09-2015
22:14
Wifree/homespot kan verschillende factoren hebben die meespelen.... maar het wifi bij je thuis is wat anders. Als andere toestellen geen probleem hebben bij je thuis op je windows phone na is de kans heel groot dat dit met de telefoon te maken heeft. Als het probleem bij de modem zou liggen hadden al je toestellen datzelfde probleem.
... Meer weergeven
11-09-2015
15:16
Spijtig genoeg niets te zien op de foto....
... Meer weergeven
11-09-2015
14:32
Misschien eens proberen om het wifi kanaal van de modem aan te passen? (mijn.telenet.be > mijn internet > draadloze instellingen > instellingen > signaal) Heel misschien kan je ook eens overwegen om de usb kabel van de chromecast via adapter eens rechtstreeks in een stopcontact te steken?
... Meer weergeven
11-09-2015
11:17
EZcast (soort van chromecast) verbind probleemloos op mijn wifi van telenet en vdsl.... maar het kan ook perfect zijn dat er een fout in het wachtwoord is getikt. In dat geval krijg ik geen directe foutmelding, maar kom ik gewoon uit op de pagina met de wifi netwerken om opnieuw te proberen.
... Meer weergeven
11-09-2015
08:10
Uiteindelijk kan de klantendienst een technieker sturen die het komt nameten en als de fout bij telenet ligt is het gratis..... maar als de fout bij de klant ligt is het betalen.
... Meer weergeven
10-09-2015
23:02
Neem even contact op met de klantendienst. Eventueel kan de modem op die manier geactiveerd worden of kunnen ze een mogelijk bijkomstig probleem opmerken.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-06-2015 07:11 | |
1 | 01-06-2015 22:06 | |
1 | 09-07-2015 12:11 | |
1 | 29-04-2015 12:47 | |
1 | 07-06-2015 22:09 | |
1 | 23-09-2015 07:15 | |
1 | 13-03-2015 21:43 | |
1 | 08-04-2016 08:44 | |
1 | 19-05-2015 07:25 | |
1 | 05-04-2016 05:32 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
77681 | 08-09-2015 13:44 | |
104854 | 08-09-2015 07:42 | |
74965 | 29-08-2015 21:27 | |
73167 | 29-08-2015 21:02 | |
95597 | 26-08-2015 21:18 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig