Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

aanmaken extra mailbox

ik zou graag extra mailbox voor mij zus patricia maar dat lukt niet om deze fout

 

Foutmelding

https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/createmail.do

 dus als je extramailbox wil aanmaken dan krijg je deze fout beneden fout

https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/savemailinfos.do

 

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren. raar je wilt dan extra mailbox aan maken en deze fout dus

0 Likes
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

aanmaken extra mailbox

Er staat toch dat je de klantendienst dient te contacteren voor dit probleem?

 

Lijkt een achterliggend probleem te zijn waarvoor een dossier moet aangemaakt worden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

aanmaken extra mailbox

Maar deze probleem doet all jaaren aan en niks doen sommige mensen hebben daar problemen mee dus dus
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aanmaken extra mailbox

En toch is dit een probleem op te lossen door de klantendienst. Blijven aandringen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes