1. Het is handig als je wat witregels inlast in je tekst; ik had erg veel moeite om die te lezen. Alvast bedankt. 2. Waarom denk je dat het spoofen van je mailadres gebeurd is via Telenet webmail? Het is misschien moeilijk te geloven, maar spammers doen al eens een gokje en dan blijkt dat het om een écht adres gaat. Ik heb een eigen domein en ik ontvang spam op verschillende aliassen die ik nooit gebruikt heb. Verder, heb je dat adres gebruikt om je te registreren op andere websites? Indien ja, dan kan je niet zeker zijn dat het probleem aan Telenet webmail te wijten is. Tot slot, het kan ook zijn dat men je adres heeft opgepikt op de computer van andere correspondenten (familie, vrienden, ...). 3. Volgens deze uitleg moet je inderdaad bij Mijn Telenet zijn voor die nieuwsbrieven in of uit te schakelen. Voor zo ver ik kan zien is je werkwijze correct. Er staat duidelijk dat je het adres in je contactgegevens moet aanpassen voor je nieuwsbrief. Ik heb het juist zelf geprobeerd (Mijn Telenet was wel even onbereikbaar) en net als bij jou blijft het oude adres staat onder Mijn nieuwsbrieven. Misschien heeft het even tijd nodig om verwerkt te worden? 4. Blijkbaar werd je niet goed begrepen bij Telenet en is er iets misgelopen. Dat is een spijtige zaak. Dit forum is bedoeld voor en door klanten. Wil je Telenet rechtstreeks bereiken, dan kan dat, naast telefonisch, ook gebeuren via Facebook of Twitter. Is dat een optie voor jou?
... Meer weergeven