41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Beste,
Bij deze laat ik even weten dat, in de ondertitel-instellingen,
het wijzigen/aanpassen, van de letter-type-rand, niet wordt opgeslagen.
Deze waarde komt na het afspelen van een beeldfragment steeds terug op "geen" te staan.
Zonder lettertype rand is de tekst onleesbaar op een witte achtergrond, of men moet gebruik maken van een zwarte tekst achtergrond...(zwarte balken).
De lettertypes beschikbaar in de app, zijn ook niet echt geschikt om als ondertiteling dienst te doen. (te dun)
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: TV Box - Disney streaming app BUG
@Bjarne dit probleem is inderdaad enkel via de TV Box. Via Google TV kan je de ondertiteling aanpassen in het menu van Google TV zelf. De ondertiteling is daar veel kleiner maar doordat deze dikker is en een goeie rand en schaduweffect heeft is deze toch veel beter leesbaar dan de grote en dunne ondertitels via de TV Box. Zelfs al zet je de achtergrond van de ondertitels op 25%, dan is het soms nog zo goed als onleesbaar.
Ondertussen hebben we vernomen dat dit probleem is doorgestuurd naar Disney om dit verder te bekijken. Telenet heeft hier zelf geen invloed op of/en wanneer dit opgelost zal worden. Hopelijk maakt Disney er snel werk van.
De ondertiteling van DISNEY PLUS via mijn TVBOX staat te hoog. Het lijkt wel middentiteling.
Via mijn smart tv staat ze prima onderaan.
Hallo,
Wanneer komt de app van HBOMAX via de TV BOX?
groetjes!
@PBR Dit is een forum door klanten voor klanten, normaal helpt Telenet hier niet als dit een probleem is van 1 persoon, dit moet je normaal melden aan Telenet zelf.
@Moderator kan misschien helpen met je vraag wanneer de hbo app op de tv box komt,
ik gok tegen september.
@PBR schreef:Hallo,
Wanneer komt de app van HBOMAX via de TV BOX?
groetjes!
Volgens de website van Telenet komt de app van HBO Max "later deze zomer" beschikbaar via de TV Box.