41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
Je bent niet de enige. Heb net hetzelfde voor .. alles door elkaar gehusseld .. 😞
mvg
Yves
Hier ook hetzelfde.
Ik zou toch nog eventjes wachten om daar aan beginnen prullen.
Misschien is het straks terug in orde.
sinds deze morgen zijn op mijn 2 verschillende TELENET abonnementen , de door mij ingestelde zendervolgorde , volledig gewijzigd.
Voorbeeld :op nummer 1 stond bij mij VRT en nu staat daar plotseling ELEVEN SPORT.
Ik heb de TV BOX al herstart , maar helaas de ingestelde zendervolgorde van mijn aangemaakt profiel is gewijzigd.
Is er een operator van telenet aan het experimenteren geweest ?
Is in het vorige onderwerp al gemeld:
Gelijk met @flip1953 😁
en hier ook hetzelfde...
Misschien kunnen de forum admins dat even checken... @Suzy ?
@MarcL schreef:
Hoe kan dit?
Je zenderlijst zal wellicht in je profiel in de Telenet-cloud opgeslagen zijn en regelmatig gesynchroniseerd worden met je TV-box. Mogelijks is er nu een tijdelijk probleem met die zenderlijst in de Telenet-cloud. Dus even afwachten tot Telenet meer informatie kan geven.
Misschien dat het de "techies" kan helpen:
Na het weer goed zetten, is de volgorde weer "gereset" (naar iets dat ik dus zelf niet gekozen heb) steeds wanneer de digibox opnieuw wordt uitgezet en aangezet.
Het lijkt dus voorlopig niet veel zin te hebben om je volgorde weer goed te zetten.
Ik heb zelf mijn favorieten voorlopig gereduceerd tot een tiental veelbekeken zender (ipv allemaal), omdat het anders niet werkbaar is.
Wanneer ik om te testen enkele zenders in mijn favorieten terug op de juiste plaats zet en dan bevestig.
Als ik dan de tv box uit zet en nadien terug aan, dan zijn de zenders die ik net had vastgelegd weer terug verdwenen van hun plaats.
Same story hier!
Hopelijk straks een boodschap van Telenet ☺️
Hier zelfde probleem op 2 TV Boxen...
Als het straks niet opgelost is, dan gaan er heel veel voor verrassingen staan als ze aan hun avondje tv kijken beginnen.
is telenet op de hoogte van het probleem?
Heb via FB de vraag gesteld ook .. nog geen antwoord.. 🙂